anonim, prin secțiunea Psihoterapeut online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
23/F
Casatorita.
Salut. Sunt mamica de fetiţă,am un soţ iubitor dat fiind faptul şi greutaţile din ţara noastră a mers pentru un trai mai bun în Franţa. La moment de departe ne încurajăm.
Însă problema mea este somnul,prea multe gândurii negative,numai ştiu ce să fac. Ziua ma obosesc foarte foarte tare dar cum ajung noaptea în pat ma ia groaza, ma tem ca voi adormi si nu ma mai voi trezi,ca sa specific cu aceasta carantină,am venit la casa parinteasca,mai departe de oraş,îmi este frica de acest virus şi ajung până ma ia panica de tot şi plâng de numai am aer şi vomit. Ma tem recunosc ca am probleme am nevoie de ajutor însă la moment ne-am izolat de lume din cauza fricii. Îmi iubesc soţul şi cei apropiaţii nuştiu cum voi trece peste,ma stariu sa fiu bine pentru copilul meu,iar noaptea când doarme cedez.

• Cabinet Psihologic Teleman
Cabinet Psihologic Teleman Bună ziua! Trecem prin vremuri grele iar presiunea si stresul incertitudinii la ce va fi cauzează frica. Este nevoie sa faceti curat in gânduri. Avalanșa de gânduri disfuncționale duc la somatizare. Ori de câte ori vine un gând negativ încercați să îl conștientizati că este negativ si pur si simplu il lăsați să se duca ca ai cum ati privi de pe trotuar o mașină care trece. Încercați să respiratie conștient( respiratia diafragmatica-căutați pe youtube pașii acestei respiratii). Pt tot ceea ce va frământă încercați să căutați soluții sau alternative. Rămâneți în prezent si acționat doar pe principiul aici si acum. Încercați să nu vă maibalimentati cu știrile zilei care favorizează stresul. Căutați activități care vă plac si va tin ocupată într-un sens pozitiv. Sa nu uitam totusi ca “totul este trecator” viata este o călătorie depinde si de călător ce cale va urma! Toate bune va transmit!