anonim, prin secțiunea Consiliere online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
Sunt mama unei fete de 24 ani! NU STIU CUM SA PROCEDEZ cu fata in cazul in care sta cu chierie de 1 an de zile si nu stiu cu ce plateste TOATE DARILE n-e avand loc de munca.O BANUIEC CA FACE VIDEOCAT ,o banuiesc ca face asta din adolescenta.in acelasi timp face o facultate. incerc sa o invat de bine si ea nu ma asculta ,ma blocheaza peste tot,zice ca nu i da nimeni sa manance si nu o interesaza ce zice lumea.II PLATESC FACULTATEA SI SOTUL COMUNICA MAI MULT CU EA. SA RUPEM LEGATURA CU EA? NU STIU CE SA FAC ,MI-E TEAMA CA O PIERD DE TOT.
• Botezat-Antonescu Radu
Botezat-Antonescu Radu sotul ce discuta cu ea? Spuneti ca ei doi sunt mai apropiati… poate reuseste el sa va ajute sa va apropiati mai mult?

• Cristina Constantin, pagina de psihologie
Cristina Constantin, pagina de psihologie Buna ziua! In cazul in care fata dvs chiar ar face videochat, ce anume va îngrijorează? Este adulta, poate lua decizii pe care le consideră potrivite si, desi este greu pt dvs, nu mai este un copil care sa va asculte sfaturile. Cu cat veti incerca mai mult sa o sfătuiți, cu atât mai mult se va îndepărta. Sfaturile sau ajutorul nesolicitat pot face mai mult rau decat bine. Totusi, revin cu intrebarea: ce anume v-ar deranja, daca ea ar face video chat?