anonim, prin secțiunea Consiliere online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
Buna ziua! Am 32 ani, femeie. De ceva timp am aflat ca mama mea sufera de cancer iar dr nu ia mai dat sanse. Ea nu stie asta…Prima data am avut un soc pt ca mama pana la varsta asta nu a mai fost vreo data bolnava. Apoi desi am inceput sa fiu constienta inima refuza sa accepte asa ceva. Nu am avut o relatie ff stransa cu ea dar cu toate astea simt ca lumea mea s a naruit, ca nici un plan de viitor nu mai are sens, simt o stare de teama, de singurate si ca nimic in viata mea nu va mai fie la fel sau ca eu mai pot vedea viata ca inainte. Am un sot care ma incurajeaza si incearca sa ma ridice mereu de cate ori cad si un copil. Problema e ca am si o problema de sanatate care supararea e cam un dusman pt ea si din cauza asta sotul ma cearta ca o sa ma imbolnavesc si o sa mor iar la copil nu ma gandesc. Cum sa fac sa ma resemnez, sa nu mai sufar atat si sa iau viata asa cum vine ea fara sa ma afecteze. Multumesc!
• Marilena Popa
Marilena Popa Buna ziua, a avea un apropiat suferind de o boala terminala este un eveniment traumatic de viata. Va sfatuiesc sa apelati la psihoterapie si la psihiatru pentru un tratament in aceste momente dificile ale vietii dumnevaostra. Viata ne afecteaza pe toti, nu avem cum sa ne ascundem de realitate, insa putem invata sa o gestionam si sa supravietuim psihic cu pierderi minime pentru noi si pentru ceilalti. Numai bine!
• Botezat-Antonescu Radu
Botezat-Antonescu Radu si eu te incurajez sa apelezi la psihoterapie si sustin opinia colegei mele. Este o perioada foarte dificila pt toti cei implicati si este nevoie de atentie deosebita. Numai bine!

• Margareta Toma - Psihoterapeut centrat pe persoana
Margareta Toma – Psihoterapeut centrat pe persoana Resemnarea nu este cea mai buna soluție și nici nu va încurajez sa priviți acel diagnostic terminal, nu stim când va fi….. nimeni nu știe, nici măcar medicul. Plus ca fiecare dintre noi stam in rând, nu stim cati sunt in fata noastră și nici sa iesim din rând nu se poate. Însă sa învățam sa acceptam este un proces, va recomand sa vorbiți cu un psihoterapeut, va ajuta sigur….