Buna. Am 11 ani iar acum un an garajul meu a luat foc. De atunci traiesc cu o frica in mine. Iarna trecuta cand am intrat in casa si am aprins lumina a inceput sa bazaie. Mam speritat si am mers la servici la mama care este peste drum de mine. Cand am venit nu mai facea nimic. Dupa ce a plecat iar am aprins lumina si iar a facut acelasi lucru. Mam dus speriata la ea. Nu am mai vrut sa stau in casa. A chemat pe cineva si a crezut ca e de la lustra. Seara cand am vrut sa bag laptopul la incarcat a inceput sa faca luminile ca beculetele de craciun. Am chemat iar acel om atunci a casit cauza problemei. Dar de atunci mi-e frica sa mai bag ceva in priza sau sa aprind lumina. Iar cateodata mai palpaie becul si imi este tare frica . Nu stiu cum sa scap de asta. Am nevoie de niste sfaturi.
Came Came 5:04pm Apr 17
Asta e treaba de electrician.
Florentina Coman 7:35pm Apr 17
Copilă(e) scump(ă), teama de incendiu a rămas în mintea ta şi este nevoie să te vindeci. Vorbeşte cu mama ta despre asta, cu dirigintele, cu psihologul şcolii. Încearcă să te convingi singur(ă) că nu ai motive de frică. Dealtfel, gândul tău declanşează frica, deci pune acolo gândul că nu se poate întâmpla ceea ce-ţi provoacă frică. Şi încearcă, cu mama lângă tine, să bagi în priză obiectele electrocasnice, exerciţiul acesta te va ajuta să te convingi că nu ai motive de teamă. Dar, aşa cum ţi-a spus Came Came, este nevoie de un electrician care să confirme că totul e OK.

Psihoterapie PentruFamilie 7:41pm Apr 17
Inteleg ca te-ai speriat cand a luat garajul foc si probabil si unii adulti s-ar fi speriat, dar acum situatia e remediata si pericolul a trecut. Mai ramane sa vezi cum reusesti sa treci peste teama ta de acum. Un prim pas ar putea fi sa-l rogi pe un adult sa faca el asta de cateva ori si tu sa te uiti..iar apoi tot cu adultul langa tine sa incerci si tu faci asta, pentru a vedea ca nu se intampla nimic..In plus poate ar fi de folos sa mai reduci din timpul dedicat televizorului…sunt multe filme indoielnice ce te pot speria pe degeaba