anonim, prin secțiunea Psihoterapeut online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
Buna ziua, va rog sa ma ajutati sa gasesc o persoana care sa il poată ajuta in procesul de vindecare pe fratele meu de 23 de ani care se afla in depresie de foarte mult timp si din cauza careia refuza sa mearga la spital sa isi rezolve niste probleme grave de sanatate, nu mananca, nu doarme…
Suntem o familie cu posibilitati financiare foarte reduse, nu ne permitem sa chemam un psihoterapeut acasa, iar la spital sau cabinet nu il putem convinge sa mearga de mult timp, deoarece el isi doreste doar sa moara, avut multe tentative de suicid, fiind salvat mereu de iubita lui care il suna sau vine mereu cand o anunta mama ca el pe punctul de a incerca ceva. Este si iubita lui obosită din cauza situației, tot incearca sa se despartă de el si de fiecare data el are tentative de suicid. Fara ea, era mort de mult timp. Pe noi e supărat din cauza saraciei si nu ne asculta, nu il putem ajuta singuri.
Va rog, din suflet sa ma ajutati si daca stiti un psihoterapeut care sa faca 2-3 ședințe Pro bono sau vreo asociatie prin intermediul careia sa vina un psihoterapeut la noi acasa macar cat sa il convinga sa mearga la spital ca este bolnav(nimic contagios) si in pragul anorexiei pe langa problemele psihice pe care le are. Nu vrea să ia pastile, are Scrisoare medicala cu recomandarea sa mearga la un consult psihiatric dar refuza total…tocmai de aceea e nevoie de cineva care sa il faca sa inteleaga ca trebuie sa traiasca.
Locuiește in sectorul 1 Bucuresti cu părinții mei. Va rog mult, sa ma ajutati daca puteti, pentru ca vreau sa il salvez, e foarte tanar si odata cu el suferim foarte mult toti, mama mea care e distrusa si bolnava de inimă, iubita lui, eu si tata.
Este asigurat la Casmb asadar se pot deconta ședințele daca exista psihoterapeuti care colaborează cu Casmb. Va multumesc mult si va doresc multa sanatate!
• Mercean Elena Roxana
Mercean Elena Roxana Daca sunteti din bucuresti luati legatura cu Estuar Fundatia. Poate va pot ajuta
• Botezat-Antonescu Radu
Botezat-Antonescu Radu o internare de urgenta la Obregia este o buna varianta de interventie. Nu stiu daca este vorba doar despre depresie insa este IMPERATIV sa fie vazut pe viu de un psihiatru! Puteti suna la spital sa intrebati ce solutii ati putea aplica in aceasta situatie. Trebuie intervenit chiar si cu ajutorul autoritatilor! Curaj si succes!
• Cristina Tacaciu
Cristina Tacaciu Fundatia Estuar ofera servicii de consiliere psihologica si consult psihiatric gratuit. Nu stiu in ce masura va pot ajuta exact in cazul dvoastra, dar merita sa le dati un telefon
• Adriana Elena Nițu
Adriana Elena Nițu Chiar nimeni din toți psihologii de pe acest grup nu îl poate ajuta fără bani???
• Botezat-Antonescu Radu
Botezat-Antonescu Radu poate nu intelegeti gravitatea situatiei! Plus ca nu a pretins nimeni bani, au fost oferite si solutii gratuite. Asa cum este descrisa situatia TREBUIE vazut de cadre medicale! Psihoterapie la domiciliu NU exista… un consult poate, dar nu psihoterapie. Acest om trebuie sa se ocupe mai intai de partea medicala! Legea interzice interventia cadrelor medicale daca persoana refuza ajutor de specialitate, exceptie fiind situatiile in care acea persoana se pune pe sine sau pe cei din jur in pericol, caz in care este internata de urgenta si impotriva vointei, lucru care trebuie facut prin apel la 112.
• Anne Ana
Anne Ana Botezat-Antonescu Radu nu se intampla mereu asa. Uneori e prea târziu…. Omul cere un ajutor imediat și urgent.
• Roxana Istrate
Roxana Istrate Eu pot oferi consiliere pentru dezvoltare personala, pro bono. Poate are nevointa de reorientare, o idee.
• Tina Petrareanu
Tina Petrareanu După cum prezinți situația , eu ma întreb dacă ar accepta un psihoterapeut care sa vina acasă .
• Nicoleta Culik
Nicoleta Culik Daca voia intr,adevar sa,si ia viata, ar fi facut,o pana acum. Acele tentative sunt doar strigate de ajutor, pe care nu,l va accepta de la specialisti, mai degraba de la cineva cu care se simte in siguranta, ca prim pas…
• Daniel Mois
Daniel Mois Nici un psihoterapeut nu va putea face ECHIPA cu o persoana care REFUZA ajutorul. Psihoterapia e o aurocindecare sub ghidarea unui specialist. In cazul in care lipseste COOPERAREA, lipseste relatia terapeutica.

• Margareta Toma - Psihoterapeut centrat pe persoana
Margareta Toma – Psihoterapeut centrat pe persoana Legea spune ca putem anunta autoritățile atunci când o persoana pune viața in pericol a altei persoane sau chiar viața lui. Va pot spune pe scurt o situație in criza in care am intervenit telefonic la rugamintea sorei respectivului subiect in cauza. Acesta avea in mâna un cuțit și o sticla cu benzina și amenință familia ca se sinucide pt ca nu putea accepta despărțirea de iubita lui. Familia fiind disperata m a sunat și singura soluție a fost ca eu sa stau cu subiectul in telefon pentru a calma/opri un act de suicid , in timp ce sora acestuia a sunat la 112, așa cum hotărâsem împreuna pentru a l salva. In timp ce vorbeam in telefon cu persoana in cauza a ajuns un echipaj de poliție și ambulanta. Prin urmare acesta vazandui, brusc a conștientizat ce vrea sa faca și trăiește și in zilele de azi, urmând clar un proces terapeutic. Sper ca va este de folos acest exemplu și poate familia ia măsuri și decide in locul lui. Atunci când celălalt contează pt noi facem tot ce ne sta in putința pt a-l salva, cu riscul ca se va supăra. Mai târziu va multumi! Mult curaj, succes și încredere.