anonim, prin secțiunea Psiholog online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
Buna ziua. De aproape un an duc o lupta cu mine însămi. Totul a început când l-am întâlnit intamplator pe el, omul pe care îl urmăream din umbra încă din adolescență, și care cumva mi-a insuflat personalitatea mea de acum. Am inceput sa ne cunoaștem, sa vorbim și să ne întâlnim de cate ori am avut ocazia. Problema e că amândoi am luat-o pe un drum greșit, eu fiind căsătorita, iar el într-o relație. Am știut asta de la inceput, și totuși..ne-am lăsat duși de dorințe..A decurs totul firesc ca orice relație.. Eu mă simt vinovată, că sunt conștientă că totul depinde de mine..dar îmi e greu să renunț..am avut nenumărate discuții pe tema asta..că trebuie să ne oprim..dar tot am continuat..Am avut o pauza de 3 luni..dupa care totul a fost și mai intens. Nu mi-ar placea o viață alături de el, din mai multe puncte de vedere. Amândoi ne simțim bine unul cu celălalt, și ne dorim sa ne vedem și să ne avem. Soțului nu am ce sa ii reproșez, nu îmi dă niciun motiv să fac ceea ce fac. La început întâlnirea cu celălalt m-a apropiat de soț și mai mult, și ne-a condimentat viața sexuală, in schimb..acum simt că vederile cu celălalt mă îndepărtează de soț. As vrea sa îmi dați sfaturi cum să renunț la celălalt, și să mă apropii iar de soț. Nu știu orice vedere cu celălalt mă apropie și mai mult..și el zice la fel. Pare că e din ce in ce mai greu să renunțam..daca continuăm să ne vedem..

• Cristina Constantin, pagina de psihologie
Cristina Constantin, pagina de psihologie Buna ziua! La celalalt, asa cum il numiti, veti renunta cand veti fi pregătită. Modul în care ați ajuns in aceasta situatie e mai important de clarificat în acest moment. Cand veti intelege cauzele care v-au adus in aceasta situatie si riscurile la care va expuneti, poate vă va fi mai usor sa luati decizia dorita. Câteva sedinte de terapie va pot ajuta in acest moment. Dacă aveți nevoie de clarificări, va rog sa imi scrieti in privat. Mult succes!