anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua. Sotia mea ma inseala sta noptile pe la servici, ieri i-a dat un barbat 2 beep-uri a coborat urgent jos impreuna cu fata si a plecat cu un jeep negru. ( ea mi-a spus ca merge intre-un parc din apropiere) eu am colindat acel parc marunt marunt si nu era acolo. nu mi-a raspuns la tel cat a fost plecata vre-o 2 ore. cand vine imi spune ca este in apropierea casei iar eu o vad pe ea dar la o distanta de vre-o 200 metri vad si acea masina .
Sotia mea nu imi face de mancare nicioata nu imi aduce niciodata nici o cana de apa, nu ma inveleste, nu ii pasa de mine. spune ca doar sa folosit de mine ca sa ramana insarcinata iar acum nu mai are nevoie de mine si ma vrea mort si se roaga ca eu sa mor ca sa dispar din viata ei. de vre-o 1 an se poarta doar cu scandal cu mine indiferent cat de frumos ma port eu cu ea ea tot cu curul de nas ma ia tot timpul cu dispret si umulinte. tot timpul incerca sa se comporte ca si cand eu as fi un retard oligofren, de multe ori cand vine vorba despre responsabilitati ea imi spune in fata ca nu face ca mine ca eu sunt un oligofren retard…
Eu chiar sunt o persoana inteligenta care lucrez in laboratoare de fizica chimie electronica repar tot felul de aparatura echipamente pt laboratoare fabrici si uzine , scriu software industrial, inteleg multe lucruri la nivel de atom electroni fotoni molecule …
Sotia mea foloseste copilul ca si pe o arma impotriva mea spunand ca este obosita mareu cand trebuie sa faca cate ceva pentru mine. Oricum nu ma asculta niciodata este complet impotriva mea RAZVRATITA si chiar daca spun lucruri bune ea mereu face invers doar ca sa imi arate ca ea este dictatoare.
Nu stiu ce sa fac daca sa mai raman casatorit cu ea in situatia in care tot timpul ma tine de prost si pampalau si asta timp de 2 ani nu asa intr-o zi.
Eu tin la fata mea , daca ar fi fata mea , dar eu cred ca este fata mea , imi place de ea am o fata foarte frumoasa si foarte foarte inteligenta in vasta de 1an si 6 luni.
Eu tin si la sotia mea imi pasa de ea imi e mila de ea dar ea chiar daca are 2 facutati are un vocabular si comportament de curva ! Vorbeste mai porcos de cat o tiganca imputita cand o apuca pe ea.
Dar eu totusi tin la ea si incerc sa fac sa fie totul bine.
Dar de fiecare data cand vorbeste porcos parca imi pierd din increderea in ea tot mai mult si tind sa cred tot mai mult ca este o curva adevarata.
Are si prietene pocaite, dar cea mai buna prietena a ei este o curva care povestea ca ele lucrau pe un santier si sugea morcovul pe la cei care lucrau pe acel santier ca sa se poata sustine in facutate sustinand ca doar prietena ei facea treaba asta sotia mea zice ca ea nu a facut asta ca ci doar curatenie prin santier in timpul studentiei.
Nu stiu daca ce se naste din pisica soareci mananca pentru ca ea mi-a spus ca mama mamei ei era curva , si mama ei inainte sa se maite era curva.
Sotia mea cate o data bea en-gros foarte foarte mult dintr-o data pana aproape sa intre in coma alcoolica, merge cu colegele de breasla prin cluburi noptile si cheltuieste pe acolo un salariu de 3000 euro
Niciodata i-a spasat de mine, eu am coloana aproape rupta si ma doare rau un disk intervertebral care apasa pe un nerv la coloana si am nevoie de o operatie in austria de 10 000 euro dar ea nu vrea sa ma ajute cu nimic.
La noi in casa cam fiecare este cu banii lui sau mai bine zis banii mei trebuie sa ii impart cu ea si cu copii dar ea inafara faptului ca plateste o rata la aparatamentul cumparat prin prima casa nu se implica cu apsolut nimic in viata de familie.
Mai ma gandesc daca ma despart de ea cat timp va dura pana cand voi gasi pe alt cineva pt ca eu nu ma pricep la cucerit femei.
Mai ma gandesc ca o sa dau aproape majoritatea banilor pe care eu ii castig pe chirie unde o sa locuiesc.
Ma gandesc ca o sa aduca pe alt barbat sa ii fie tata iubitei mele fice.
Botezat-Antonescu Radu Andrei 9:31am Oct 27
situatia este foarte regretabila… mai ales pt fetita Dvs. Inteleg ca suferiti in aceasta perioada insa incercati sa puneti binele copilului pe primul loc. Sunt sigur ca din momentul in care o sa luati o decizie bine calculata, o sa o si urmati si o sa va faceti viata dorita, chiar daca va este mai greu sa cuceriti femei… nu toata lumea se potriveste cu toata lumea. Ganditi-va bine si actionati… asta pare ca lipseste. Succes!

Psihoterapie PentruFamilie 8:21am Oct 28
Spuneti ca: “nu imi face de mancare niciodata, nu imi aduce niciodata nici o cana de apa, nu ma inveleste” Cand a fost ultima data cand ati facut si dvs aceste lucruri pentru ea? E oare posibil ca “razvratirea” ei sa fie legata si de modul in care priviti dvs relatia de cuplu? In plus, in orice relatie de cuplu, chiar daca cineva intelege foarte bine cum stau lucrurile “la nivel de atom”, e important sa le inteleaga si la nivel emotional.
Dr Rares Ignat
psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata