anonim, prin secțiunea Psiholog online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
15 ani , feminin
Am sa povestesc putin pe scurt la inceput : De la 14 ani am inceput sa fiu incurajata de anumite “prietene”sa vorbesc cu barbati (cu meserii nu legale ) cu totusi ca eu aveam o situatie foarte buna financiara in familie . Asa zisele “prietenele” nu erau atat de bine financiar si de accea ele vorbeau si cu barbati (sponsori) De la 14 ani si pana la 15 am inceput sa fiu distanta cu familia mea cu motivul ca fericirea credeam ca o gasisem la barbatii de 24+ ,pentru ca ei ma ascultau si puteam sa vorbesc cu ei fara sa țipe la mine si ma incurajau in orice idee. La 15 ani si 3 luni si putin , am reusit sa fiu prostita pe față de un barbat mai invarsta decat mine (pana n 50 ani) si m am culcat cu el. Din august 2019 si pana in octombrie 2019 , mi am lasat toate anturajele si am ramas doar cu acest barbat (fara ca ai mei sa banuiasca ceva, parintii se bucurau ca mi am lasat “prietenele” in spate si ma indrept spre bine ). Prin septembrie am inceput sa nu mi mai doresc sa l vad pe acest om , de fiecare data cand ma suna , imi zicea ca-i este dor de mine, ca ma iubeste , ca vrea sa ne culcam 24/24h , nu mi mai placeau “dulcegariile” pentru ca trebuia sa incep clasa aIX si voiam sa mi vad de liceu.Cand i-am spus sa ma lase in pace si ca sa ne vedem mai rar , a inceput sa ma injure ingrozitor de vulgar , sa ma ameninte cu bataia , imi spunea sa mi iau ramas bun de la familie , ca o sa fiu numai a lui…Timp de o sapatamana nu i am mai raspuns la mesaje si nici la mesaje , am crezut ca fac bine , dar s-a inrautatit situatia. Incepuse sa ma urmareasca de la liceu si pana acasa , trecea prin fata casei mele de minim 3 ori ca sa vada daca ies , imi facea poza cand eram pe strada si mi trimitea cu mesajul “ mai bine fugi ca sunt in spatele si n ai de unde sa stii cum vin peste tine cu masina “. Ajunsesem la pragul disperarii si nu puteam spune nimanui , nici macar parintilor de rusinea pe care o purtam. Intr-o zi mi a spus ca vrea sa ne intalnim sa-si ceara scuze si ca vrea sa ne mai vedem pentru ultima data , ca el se comporta asa pentru ca ma iubeste. Naivitatea m a facut sa ma intalnesc cu el , m am urcat in masina lui si i am zis ca mai mult de 10 minute nu stau , imi spusese ok! Isi ceruse scuze iar dupa ce trecuse 10 minute , i am zis ca eu trebuie sa cobor si ca e ultima oara cand ne mai vedem. In acel moment a blocat usile , m a strans de mana si a inceput sa ma injure. M a tras de par , m a lovit in burta cu pumnii si a plecat cu mine la drum .Tot drumul m a tinut strans de mana si cu cealalta conducea, la un moment dat a oprit si mi a zis ca ma omoara pe camp , ca o carpa ca mine nu merita sa traiasca , l am rugat sa ma lase in pace. A pornit iar masina si mi a zis ca mergem unde vrea el si ca daca mai comentez ma calca cu masina. Dupa 20 min de condus , m a dus la un hotel in care nu era nimeni nici inauntru si nici la receptie. Am ajuns in camera , mi a propus sa l satisfac si i am zis ca nu. Dupa am primit “ o lectie “ din partea lui , greu de imaginat pana cand am cedat sa ma culc cu el fortat. La sfarsit m a urcat in masina tinandu ma strans de mana Si ducandu ma la film ( eu inainte sa ma vad cu el , trebuia sa ma intalnesc cu prietenele la film) ( la hotel m a pus sa ma spal pe fata , ca nu cumva sa se vada ca am plans) ajungand la film si vazandu mi prietenele m am fus tot timpul fimului la baie ca sa ma descarc plangand , nu le puteam privii si nici nu pteam sa le povestesc prin ce am trecut cu o ora inainte.La 2 saptamani ( cat timp dupa aveasta aventura , X nu m a mai cautat deloc , spre surprinderea mea ) incepusem sa fiu obosita si sa mi se faca rau+ grețuri , am facut un test de sarcina , acesta iesind pozitiv. Am intrat in panica totala , am inceput sa l sun si sa i zic sa ma ajute , mi a raspuns la telefon si a zis ca ma ajuta . Mi a facut un buletin fals in care aveam varsta de 19 ani , m am prezentat cu acesta la maternitate , dar medicul a refuzat sa mi faca avortul , am mai incercat la inca 2 care raspunsul a fost tot “nu”. La un moment dat , X mi a spus sa i zic mamei si mi l plateste el , nu am acceptat niciun ban de la el.
Cu greu am reusit sa i spun mamei ca sunt insarcinata si greu i a fost si ei sa accepte .A fost suparata pe mine si chiar daca avortul este o crima , nu am avut ce sa fac ,imi doream prea mult sa mi termin liceul ca sa ajung ce mi doresc. Mama a vorbit cu un doctor si a dat acordul si avortul s a intamplat. Impreuna cu mama am fost la un psiholog si am inceput sa ne imprietenim iar .( mama stie ca sarcina a aparut din cauza unui iubit de al meu de aproape un an de zile = complet minciuna , nu i am putut spune adevarul)Pana in ianuarie X nu m a mai cautat , dar de la un timp incep sa observ diferite masini/persoane care se opresc in fata mea / langa mine si mi urmaresc fiecare miscare. Am vorbit cu doamna psiholog si mi a zis ca poate o fi in halucinatia mea, incep sa cred ca ar fi mana lui X, cu totusi ca decand a aflat ca am facut avort nu m a mai cautat.
Concluzia : uneori stau si incep sa plang gandindu ma ca nu trebuia sa renunt la sarcina , sau de ce am fost atat de naiva , incep sa cred ca parintii nu ma mai susțin in nimic , ci doar imi sunt niste oameni care mi dau bani pentru orice țoala si atat.N as vrea sa ma mai arunc in bratele nimanui ca sa mi gasesc fericirea , dar simt ca printre straini esti intealeasa ( sau ma rog asa pare” Doamna psiholog a spus ca mi am revenit , ( nici aceasta femeie nu stie povestea adeavarata pentru ca i spunea mamei , asa ca si dansa stie tot de iubitul meu de un an de zile caruia nu am vrut sa le spun numele lui ) si nu am mai continuat terapia, dar si in timpul cat timp faceam consultatia psihologica , cand ajungeam acasa ma puneam si plangeam si ma invinovatesc pentru ce am reusit sa mi fac singura , cel mai tare regret il am ca dupa aproape 5 luni doar eu stiu adevarul despre sarcina aparuta iar ai mei tot ce stiu sa faca e sa mi reproseze din cand in cand. Un sfat in privinta cum pot scapa de starea de invinovatire ( fara psiholog sau alta forma de terapie , pentru ca nu mi fac curaj sa spun adevarul ) .
Inca simt o frica din cauza acestui domn , pentru ca provenind dintr-o lume ilegala in particular , dar in viata de zi cu zi un om de afaceri cunoscut in Romania , ma sperie gandul ca avand atatea cunostinte imi poate face rau in orice moment
* imi scuzati greselile gramaticale”

• Cristina Constantin, pagina de psihologie
Cristina Constantin, pagina de psihologie Buna ziua! Sunt foarte triste experientele prin care ai trecut. Totusi, iti recomand sa spui unui adult de încredere prin ce ai trecut si sa mergi la poliție. Comportamentul acestui bărbat constituie mai multe infracțiuni, dar cu cat trece mai mult timp, cu atât vor fi mai greu de dovedit. Intreab-o si pe doamna psiholog despre limitele confidențialității, poate reușești să ii spui povestea intreaga, te va ajuta sa treci mai usor peste aceste experiențe. Iti doresc sa fii curajoasă, sa fii mai blanda cu tine si sa ai incredere in tine! Invata lecțiile din ceea ce s-a întâmplat, te vor proteja mai tarziu. Mult succes!