anonim, prin secțiunea Consiliere psihologică online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
Buna as vrea sa ma ajutati cu un sfat poate mi-ar prinde bine! Am 24 de ani,sunt căsătorită si avem un baietel de 1 anisor. Eu cu sotul meu ne iubim foarte mult dar nu stiu de ce sunt atat de geloasa pe el. Noi locuim cu parintii si pana vom reusi sa ne facem o casuta suntem nevoiti sa stam despartiti o perioada foarte mare. Sotul meu lucreaza in strainatate si vine acasa cam o data pe luna cate 1 saptamana dar din cauza noului coronavirus nu stiu cand va fi din nou langa familie,am preferat cu totii ca e mai ok sa ramana acolo o perioada mai lunga de timp. Problema mea este ca sunt geloasa pe el fiindca calatoreste,are ocazia sa vada mai multe locuri noi pe cand eu de cand ne-am luat nu am plecat de acasa niciodata fara el si nici nu am parasit tara. Nici cand nu era coronavirusul nu ieseam la plimbari sau in oras. Ma mai duceam la parintii mei si atat. Nu eram asa inainte,imi placea sa ies,sa ma plimb dar acum nu inteleg de ce mam schimbat asa mult,de ce mam inchis in mine si nu mai am nici o prietena prefer sa imi fac treburile casnice si sa am grija de copil decat sa socializez. Voi ce sfat imi puteti da? De ce sunt geloasa pe el ? Pentru ca sotul meu pleaca si munceste foarte mult pentru familia noastra. In relatia de cuplu avem incredere unul in celalalt,mia fost foarte fidel si pot sa spun ca este un barbat asa cum mi-am dorit. Isi doreste binele familiei,ma surprinde de fiecare data,ma face sa rad mereu,si cel mai important ma iubeste. Ne e greu la amandoi dar altfel nu avem cum sa avem si noi cuibusorul nostru. Vom fi puternici si vom trece peste tot greul acesta. Important e sa fim sanatosi.
Dupa parerea mea ar trebui sa merg la un psiholog pentru a ma descarca de toate gandurile astea.
• Constantin Marius Hrabonschi
Constantin Marius Hrabonschi Off, de ce nu te bucuri de ceea ce ai ??! Vezi de copil si ai incredere in el!.. Daca poti, te mai uiti la tv sunt atatea documentare cu calatorii, sau citesti.. Apreciaza ceea ce ai! Optimism si multa sanatate!
• Loredana Biliboc
Loredana Biliboc Gaseste o pasiune, un hobby ceva care sa iti faca plăcere.
• Adriana Gheonea
Adriana Gheonea La multe intrebari iti raspunzi singura si f bine! Straduieste te sa nu dai atentie la “gelozii” o sa vezi daca acorzi incredere primesti incredere! Timpul tau pt calatorii inca nu a venit! Cu bine!
• Alexandra Ene
Alexandra Ene Ma gândesc ca poate ca motivul pentru care nu prea ieși nici tu, este în speranța că și el îți va urma exemplul. Renunti la o parte din viata ta tocmai ca să poți sa ii ceri și lui același lucru. Este doar o ipoteza, și numai tu poți sa îți dai seama dacă sună corect sau nu. Gelozia are mult mai mult de a face cu stima de sine și încrederea în sine, decât cu încrederea în celalalt. Dacă dorești și dacă crezi ca ai rezona cu mine, ma poți contacta – momentan fac toate ședințele doar în mediul online.
• Cristina Stoian
Cristina Stoian Tu singură zici că el muncește mult.Presupun că este șofer pe camion ,ce vede el autostrăzile? Sau crezi că are timp de vizitat orașele ca atunci cand te duci in excursie? Faptul că stăm închiși în casă ne afectează.Sa treacă perioada asta si după duceti vă cu el intr o cursă să vedeți cum vizitează el locurile.Eu cred că gelozia ta nu este motivată, ești stresată de situație și cu un copil mic este greu .
• Monica Enescu
Monica Enescu Nu știu dacă gelozie este termenul potrivit. Din ce înțeleg eu, este un sentiment de nedreptate mai degrabă față de libertatea pe care simți că o are el, și pe care ti-ai dori – o și tu. Spui că de când sunteți împreună tu n-ai mai ieșit nicăieri fără el..este ceva ce ti-a fost impus sau ceva ce îți impui tu singură? Ce s-ar întâmpla dacă ai lăsa copilul o oră – două cu părinții și ai ieși cu o prietenă? Poate te temi că ți s-ar reproșa ceva dacă ai vrea un pic de libertate? Cine este de părere că acum trebuie sa faci doar treburile casnice și să te ocupi de copil?

• La Psiholog
La Psiholog Buna. O sa incerc o abordare de genul Si Eu. Si eu am un copilas de un anisor. Si eu am renunțat la prietenii si iesiri pt a ma dedic copilasului. Si eu am un sot care are libertate de miscare. Si eu am fost geloasa pe el. Dar stii ce am invatat in acest an? Am învatat ca lucrurile nu se intampla fara voia noastra. Am invatat sa ma bucur de rolul de mama. Am invatat sa ma bucur de momentele petrecute cu sotul meu si sa le apreciez mai mult decat inainte. Am invatat sa imi accept emotiile care au devenit mai intense odata ce am devenit mama. Si am invatat sa nu mai tanjesc dupa libertate a pe care o aveam inainte. Acum traiesc o alta viata, mult mai frumoasa!