anonim, prin secțiunea Consiliere psihologică online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
Buna ziua,
Sunt o tânără mămică de 27 de ani, asistenta medicală, am o fetiță de 7 luni, momentan in concediu de creștere copil.Sunt căsătorită de 4 ani, ne cunoaștem de 10 ani.Am aflat după ce am născut că m-a înșelat cu o femeie timp de două luni, el susține că a fost o greșeală și nu se va mai repeta, cerând iertare și plângând.Am incercat sa trec peste acest lucru și i-am spus că o să fie mai greu și o să dureze o perioadă până o să am relații sexuale cu el, el acceptând acest lucru.De curând am aflat că vorbește cu o femeie mai în vârstă cu 10 ani decât el din decembrie , când i-am zis că am aflat a zis că nu i nimic serios și doar se folosește de ea sa se masturbeze (femeia fiind în Italia).In fine după ce am aflat nu a mai vorbit cu ea, așa susține el. Mi a zis că ii pare foarte rău ce mi a făcut și că suferă și el , mi a spus că vrea sa se sinucidă că așa mi-a distrus viața.Tot o face pe victima.L-am convins
deocamdată să nu facă acest lucru.Ce mă sfătuiți?nu știu ce să fac, am obosit și psihic și fizic, mă simt așa de tulburată .Mă gândesc și la o despărțire , daca va mai repeta ce a făcut?nu mai am încredere în el, mă simt foarte dezamăgită dar mi-e și frică daca ne despărțim chiar se va sinucide.
Mulțumesc

• Cristina Constantin, pagina de psihologie
Cristina Constantin, pagina de psihologie Buna ziua! In cazul dumneavoastră a exista un cumul de factori care explică oboseala psihica si starea de tulburare. În primul rând, ati devenit mamă de curând, iar perioada post-natală este plină de provocări și fără să existe alte dificultăți. Un alt factor de stres este atitudinea soțului dvs, pe de-o parte infidelitatea, pe de altă parte șantajul emotional. Mare atenție, acest santaj constituie o componentă a abuzului emotional, iar acest tip de abuz poate duce, în timp, la alte tipuri de agresiuni. Va recomand sa discutați cu o persoană de încredere și să refuzați ipostaza de victimă, pentru binele dvs si al copilului. Multa sanatate!