anonim de pe www.terapeuti.ro:Buna seara! Ma numesc Magda si am 16 ani. Parintii mei sunt divortati de 4 ani de zile mama mea si-a refacut viata si am fost nevoita sa ma mut in Anglia. Sunt foarte nefericita aici din cauza problemelor care sunt zi de zi in casa ! Eu nu il pot accepta pe acest om ca fiind tatal meu , il urasc pentru ca incearca sa puna stapanire pe mine si imi impune niste reguli care ma scoate din minti ! In fiecare seara plang si uite asa imi pierd nopti . Mamei mele nu ii pasa de mine…nu ii pasa ca sunt trista tot timpul si ca nu sunt fericita aici . Acum ceva timp am avut multe tentative de suicid din cauza altor probleme … Am fost nevoita mult timp sa stau sub tratament ! Acum nu vreau sa mai ajung iar in situatia aia.. Dar tot timpul sunt deprimata si tot timpul ma simt ca un nimic pur ei simplu eu nu am nici un cuvant de zis. Cu mama mea nu am o relatie buna pentru ca devine agresiva daca incerc sa dezbat anumite subiecte , asa ca tin totul in mine. Sper sa ma puteti ajuta.
Botezat-Antonescu Radu 8:18am Sep 2
tatal tau biologic ce relatie are cu tine? Daca spui ca, din pacate, ai o relatie foarte urata cu mama si actualul sot/iubit, nu ar fi o varianta sa locuiesti cu tatal tau? Este suficient de mare pt a decide cu cine vrei sa stai… poti apela la lege in acest caz…

Maria Plesca Psiholog 2:32pm Sep 2
Fa-ti un inventar al persoanelor care te pot ajuta:tata biologic,bunici paterni sau bunici materni. Daca exista o hotarire judecatoreasca cu stabilirea domiciliului la mama este suficient sa pleci de la ea si sa revi in Romania. Cel mult ea va putea sa apeleze la un executor judecatoresc ptr a-l forta pe tata sa respecte hotararea. In fata executorului iti exprimi dorinta cu cine vrei sa ramai si se va respecta cuvantul tau. Din pacate articolul de lege care permite acest lucru este neconstitutional. Pana cand societatea civila il va eradica din codul civil,poti profita de el. Dar ai grija “sa nu sari din lac in put” ! Analizeaza foarte bine posibilile viitoare relatii! Plecand de la mama vei inchide o usa in urma ta