anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna,am o fetita de 1 an si 8 luni,o alaptez,sunt maritata de 2 ani jumatate,sunt in maternitate pt crestere copilului 2 ani.lucrez la o fabrica de scaune.locuim n casa cu socri de 3 ani si o luna,cu soacra nu prea ma intaleg,am vrut sa bag divortul acuma o sapt ma batut a nu stiu a cata oara de fata cu fetita,si nunai nu am avut bani de divort ca sa pot pleca,a venit politia chemata de mama mea cand vb el latel cu mami si iam strigat sa cheme politiq,sa calmat,iam facut ieri plangere la politie,nu ma lasat sa iau fata,fara sa bag divortul,am avut ochiul stang si piciorul stang vanat inca sunt.si soacra a ridicat mai demult mana la mine,ea acuma nu a vb nik de bataia asta,iam zis la tel sa cheme politia a zis pt ce.cand sa mai intamplat sa fiu vanata p mana ma pus soacra sa ma imbrac vara sa nu vada lumea,mama meaa aflat nu tare de mult,si cand iam zis ca treb sa afle si familia mea a zis soacra ca la ce trebuie sa afle.ce ma sfatuiti sa fac?
Botezat-Antonescu Radu Andrei 8:15am Nov 9
eu te sfatuiesc sa te protejezi atat pe tine cat si pe copil! Din ce spui nu este un mediu bun pt nimeni acolo (poate doar pt soacra). Discuta cu familia ta… ia o hotarare si actioneaza. Divortul se poate face si ‘de la distanta’ prin avocat! Succes!
Lia Oltean 8:40am Nov 9
Pentru a rezolva situația din punct de vedere legal, apelează în primul rand la un avocat care sa te îndrume în acest sens. Iar pentru a rezolva problema din punct de vedere emoțional, apelează la un psihoterapeut. Acesta din urma te poate sprijini pentru a depăși situația și pentru a-i oferi suportul emoțional adecvat fetiței.

Psihologul Va Raspunde 12:06pm Nov 9
Copilul trebuie scos cu orice pret din zona de conflict. Chiar daca asta inseamna sa stai in chirie! In orice tara civilizata, s-ar fi considerat ca nu ai capacitatea de a ingriji copilul, si acesta ar fi dat in plasament familial altei familii! fara ca tu sa poti face ceva. La noi, legislatia e mai permisiva, si ti se da voie sa-l distrugi, pentru a nu fi nevoita sa cheltui bani pe o chirie… Economia de bani pe care o faci AZI locuind in zona de conflict este nesemnificativa fata de traumele pe care copilul le va avea ulterior…