anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua,va rog sa ma ajutati ,incerc sa scurtez cat pot,sunt maritata de 3 ani eu am 20 de ani,a fost al-2-lea barbat din viata mea,avem impreuna si un copil,eu nu am avut parintii alaturi sa ma invete binele si raul ca nu lea pasat de mine,fiecare cu viata lui,ma saturasem de viata grea ce o duceam si lam vazut pe sotul meu asa ca am pus ochii pe el si ne-am luat,acum de vro 1 an treaba sa racit intre noi,numai imi da atentia de la inceput,ba ne certam zilnic din cauza alor lui ,ba chiar era cat pe ce sa dea in mine,ma luat numa de par si ma zmucit,am vrut sa plec sa pun capat,dar sia cerut iertare,acum de vro 2 luni eu ducanduma cu autobuzul la bunici am cunoscut un baiat de varsta mea(am uitat sa mentionez ca sotul meu are 33 de ani),si mia luat facebook-ul si a trimis cerere,de atunci vb zinic,ne potrivim la toate,ne-am vazut pe ascuns o singura data,nu sa intamplat nimik intre noi dar simt ca imi e dor de el si ca nu imi mai iubesc sotul,ce sa fac?inima imi spune sa pl ec din relatie dar mintea spune ca am un copil si are nevoie de parintii biologici pentru ca eu stiu ce inseamna sa nu ai,va multumesc ca ati citit sper sa ma ajutati cu un sfat ceva
Lia Oltean 9:30am Jul 1
Din păcate, nu îți putem oferi un sfat cu privire la alegerile pe care le poți face. Decizia Îți aparține și în cele din urma tu va trebui sa trăiești cu ea și cu consecințele ei. Cu toate astea, ce îți putem oferi sunt recomandări: atunci când ne aflam într-o relație care cumva nu ne mai satisface, putem cauta în afara ei ce ne lipsește. Nu de puține ori constatam ca lucrurile par mai bune (iarba e mai verde întotdeauna după gardul vecinului). Indicat ar fi sa încerci sa vezi ce anume nu te mai satisface în actuala relație, în ce măsură crezi și Îți dorești să o salvezi, iar mai apoi sa iei o decizie. În demersul acesta, poți apela la un terapeut.
Ana Irina 2:48pm Jul 4
Ar trebui sa incerci sa rezolvi cu intelepciune conflictele din familie… sa le aplanezi cumva. Daca vezi ca el nu-ti mai acorda atentie cum ai vrea, incearca tu sa-i atragi atentia, poate si el are impresia ca relatia s-a cam racit…
Adda Madalina 3:04pm Jul 4
Daca incerc sa il pup sau iau in brate ori il invit in oras sau la o plimbare refuza categoric ,atunci cum as putea sa ai atrag atentia?
Ralu Dia 7:35pm Jul 4
Este foarte greu. Alege cu capul si inima

Psiholog Daniel Mois 7:09pm Jul 5
Sa ramai impreuna cu un partener indiferent, distant, rece, doar de ochii lumii, sau pentru ca e parinte biologic, este un sacrificiu inutil.Ai de discutat serios cu el, cu cartile pe fata. Iar daca pana acum nu ai reusit, un consilier, psiholog, psihoterapeut, te poate ghida in acest proces. Nu sacrifica viata si fericirea ta pentru o prejudecata cu privire la tatal biologic. Adesea, un om strain poate deveni un tata mai bun decat tatal biologic toxic, cu tulburari de comportament.