anonim, prin secțiunea Consiliere online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
Buna ziua.Hristos a înviat.Am 28 de ani.ma confrunt cu ceva care a devenit o problema pentru mine.Si bănuiesc că multe femei o simt ,când trec prin ce trec eu .Sunt împreună cu iubitul meu de un an.Inca de la inceput am observat că accesează zilnic site urile de filme pentru adulți.Desi avem o viață sexuală și satisfăcătoare din punctul meu de vedere.Cand vad acele lucruri în tel lui mă simt groaznic.Ma simt de parca nu il satisfac.Nu mai sunt buna pentru el. Când l am întrebat de ce face asta ,exact asta mi a și zis.Ca nu îl mai fascinez.Si se uită acolo că îi place și că,îl excită.Dupa mi a spus că a zis o la nervi.Mi a spus că sunt bătrână și nu are ce vedea la mine.Eu am 28 el 21de ani.Cum as putea accepta situația asta?că el urmărește zilnic acele filme.nu mă pot împăca cu ideea.Mi am pierdut de tot încrederea în mine.Din aceasta cauză.Va mulțumesc enorm pentru orice sfat.De care am mare nevoie.
• Daniel Mois
Daniel Mois Ai nevoie de mult mai mult decât de un simplu SFAT. E necesar un întreg PROCES TERAPEUTIC de durată, care nu poate fi nicidecum înlocuit de un comentariu sau altul.

• Cristina Constantin, pagina de psihologie
Cristina Constantin, pagina de psihologie Buna ziua! Adevarat a înviat! Partenerul dvs nu a adoptat acel comportament din cauza dvs, deși ii poate părea usor sa foloseasca aceasta scuza. In momentul in care consumul de pornografie devine excesiv si afecteaza funcționarea normală a unei persoane, se poate vorbi despre o dependenta, care se poate trata alături de un specialist. Revenind însă la dvs, încercați să va dati seama ce anume va face sa acceptați aceasta situatie, ce nevoi va satisface partenerul si ce anume va face sa rămâneți în această relatie si apoi luati o decizie care sa va permita o relație sănătoasă. Dacă aveți posibilitatea, adresati-va unui specialist, tot procesul va fi mai usor si mai clar. Mult succes!