Buna ziua. Am si eu o problema, va rog sa ma ajutați…
Am o fetiță de 6 ani care dupa parerea mea nu se poarta adecvat si ma scoate și pe mine din fire, am impresia ca nebunesc deja. Are o frica exagerata de despărțire. S-a adaptat foarte greu la grădiniță (sau se poate de spus ca nu s-a adaptat defel) acuma merge la scoala. Seara ma suna fiecare citeva minute sa intrebe cind ma intorc de la servici, nu pot face nimic fara ea, ma pazeste sa nu plec undeva. Nici pina la magazin nu pot merge singura, uneori nici in alta odaie… Orice fac, sta linga mine.
Va rog sa ma ajutati. Ce sa fac? Cum sa vorbesc cu ea? Intelege, este conștientă dar nu își poate controla emoțiile.Simt ca incep da fac tot mai multe greseli, imi ies din fire și-i spun lucruri pentru care îmi pare rau mai tirziu…

Veronica Nedelea Psiholog 12:00pm Jan 9
Buna ziua. Intradevar, din ceea ce spuneti, pare sa aiba o sensibilitate foarte mare, poate chiar anxietate de separare sau teama de abandon……. V-as recomanda sa consultati direct un psiholog clinician care poate descoperi cauza care a generat aceste stari si inca le genereaza si sa atenuati efectele. Pana atunci sa incercati sa-i cresteti increderea in ea prin laude si aprecieri pentru faptul ca a reusit sa se descurce singura in lipsa dumneavoastra…… Alte sugestii vi le poate da un specialist doar discutand punctual, pe situatii concrete. Succes