Am 17 ani locuiesc intr-un oras mic , am rezultate foarte bune la scoala . Cand eram mica imi petreceam timpul mai mult singura si asa am ramas si acum , tot singura . Am incercat sa ma imprietenesc cu diferite persoane , pana acum , la liceu , mi-am facut 2 prietene bune , dar sunt diferite fata de mine si totusi ne intelegem bine . In ultima vreme mi-a pierit tot cheful de invatat si acest lucru ma ingrijoreaza pentru ca eu nu am fost niciodata asa , mereu am fost silitoare si activa la ore , nu mi s-a intamplat nimic pur si simplu , doar ca mi-am pierdut motivatia , nu mai inteleg sensul vietii , nu inteleg unde trebuie sa ma duca acest drum , nu inteleg cum pot banii sa aduca fericirea , nu stiu cum trebuie sa inteleg fericirea , si nici nu inteleg ce este . In ultima perioada , sunt nemultumita de orice si imi place tot ce este din alta tara occidentala , mi se pare amuzant pentru ca nu inteleg de ce , si nu mai am chef de nimic , nici sa invat . Sunt suparata de felul in care ma simt . Trebuie sa mentionez ca nu am suferit nicio despartire in ultima perioada care sa imi afecteze modul in care ma simt . Am avut o legatura vaga si ciudata mai mult de prietenie cu un baiat mai mare , pe la inceputul clasei a 9-a care nu a durat mult pentru ca ma plictiseste o relatie . Imi place foarte mult sa calatoresc , de cand am fost la Paris , m-am indragostit de tarile straine , si nu am mai fost in alta tara in afara de Franta pentru ca nu au mai avut parintii mei posibiltati materiale si nu vor sa ma lase nici in tabara la vara , nu am mai fost intr-o excursie de 4 ani . Si ce mi se pare cel mai rau lucru este ca imi lipseste motivatia , nu ma mai motiveaza nimic nici macar banii , nimic , nici calatoriile in mod deosebit , pur si simplu m-am plictisit de tot ce ma inconjoara si nu vad rostul lucrurilor . As vrea sa fiu din nou silitoare, dar nu mai stiu motivul pentru care invatam , incerc sa mi-l reamintesc , dar nu cred ca a fost un motiv . Si acum nu inteleg lumea asta .
Botezat Radu 8:20am Apr 16
un prim sfat ar fi sa mergi la (macar) psihologul scolii si sa vezi mai ‘pe indelete’ ce se intampla. Din ce ai scris, ca simptome, pare ca treci printr-o perioada destul de depresiva. Poate ca este iarna de vina, poate ca este doar astenie de primvara amplificata de varsta de 17 ani. Incearca sa stai de vorba cu un specialist si vezi ce iese. Succes!
Livia Spatareanu 8:34am Apr 16
Ti-as propune sa mergi la un orfelinat sa vezi ca sunt pe lumea aceasta multe lipsuri si multa durere. Incearca sa ajuti un sarman copil si -ti vei gasi motivatia.Te rog sa-mi raspunzi, da?

Psihoterapie PentruFamilie 7:59pm Apr 16
Haide, haide, sus privirea……traieste clipa asa cum e ea si invata sa apreciezi si lucrurile marunte de care te poti bucura zilnic…sunt o multime dar iti sugerez acum doar 3 categorii:
Prima categorie de care ai putea sa te bucuri ar putea purta numele de “IN SFARSIT” deoarece e vorba de senzatia de multumire pe care o ai cand in sfarsit se intampla ceva ce ai asteptat mult timp sa se intample. … ai ajuns sa iei din frigider o ultima bucata din prajitura preferata…sau cel/cea care suna la telefon e exact persoana pe care te gandeai sa o suni… ai putut sa-ti scoti pantofii dupa o zi in care ai umblat mult si stai sa-ti odihnesti picioarele goale pe lemnul racoros al parchetului…sau pur si simplu ai reusit sa-ti scoti din ochi o geana ce te-a deranjat o zi intreaga…
O a doua categorie ar putea sa fie “NU MA ASTEPTAM” si include acele situatii in care surpriza, sansa sau diferenta intre asteptari si rezultate iti da o senzatie de satisfactie, de multumire….ai cautat bilete la un spectacol si ai gasit locuri mult mai bune decat te asteptai…ai regasit o bluza preferata considerata pierduta…ti-a spus dentistul ca ai toti dintii sanatosi tun….ti-ai varsat cafea pe haina preferata si nu s-a patat …
A treia categorie s-ar putea numi simplu “NATURA” poti sa te bucuri de mirosul boabelor de cafea proaspat macinate sau de cel al ierbii proaspat cosite…sau pur si simplu de fuga prin ploaia calda…….o sa simti in curand nisipul ud sau fierbinte de la mare ….o sa te balacesti din nou cu picioarele in apa
Nu sunt toate astea motive sa te bucuri ca traiesti?…si sunt doar cateva – Dr Rares Ignat – psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata familiala & profesionala