Login

Întreabă psihologul online

Susținem

vegani romania

Implant dentar pret

RECOMANDĂM

Masti de protectie Dr Fashion

masti de protectie reutilizabileMastile de protectie reutilizabile Dr Fashion ajuta la prevenirea contaminarii cu fluide, intrarea acestora in caile aeriene via nas si gura.
SEWORLD International Conference: Managementul comportamentelor inadecvate la copiii cu autism şi alte dizabilitati (pentru parinti si specialisti) | 4-6 aprilie, Bucuresti

Vino sa inveti cum sa gestionezi comportamentele inadecvate si cum sa predai abilitatile critice de dezvoltare copiilor cu autism si alte dizabilitati de dezvoltare! (Conferinta SE World International, 4-6 aprilie 2014, Bucuresti)

Conferinta SE World International: Managementul comportamentelor inadecvate la copiii cu autism si alte dizabilitati (conferinta pentru specialisti, dar si pentru parinti)

Aplicararea Abordării Piramidale a Educaţiei în gestionarea comportamentelor inadecvate la copiii cu autism şi alte dizabilităţi:

Ce vei învăţa?

  • Cum să defineşti din punct de vedere operațional comportamentul.
  • Cum să identifici şi să efectuezi o evaluare funcțională.
  • Cum să alegi și să predai un comportament funcţional echivalent unui comportament nedorit.
  • Cum să identifici strategiile bazate pe consecință pentru reducerea comportamentului nedorit.
  • Cum să măsori, evaluezi şi să menții eficienţa intervenției asupra comportamentului.

Trainingul implică introducerea unui spectru larg de analiză comportamentală în modelul Abordării Piramidale a Educaţiei. Alte elemente-cheie ale trainingului se referă la descrierea şi proiectarea de medii educaționale eficiente şi functionale ce pun accentul pe utilizarea sistematică a întăritorilor (recompenselor). Este explorată legătura dintre activităţile funcţionale, predarea comunicării și minimizarea comportamentelor nedorite. Mai mult, sunt abordate problemele legate de predarea abilităţilor. La acest curs participanții învață să determine şi să definească comportamentul nedorit tocmai pentru a se interveni când acesta apare. De asemenea, participanții învaţă cum se face evaluarea funcțională a comportamentului, înțelegerea acestuia şi selectarea predării de răspunsuri alternative pentru înlocuirea comportamentului nedorit. Cursanţilor le sunt expuse strategii antecedente create pentru a reduce comportamentul nedorit, precum și metode diferenţiate de a recompensa și strategii pe bază de consecință. În final se discută problemele legate de evaluarea şi monitorizarea planurilor de comportament.

Predarea abilităţilor critice de comunicare (prin care copilul caştigă independenţă):

Ce vei învăţa?

  • Cum să defineşti comunicarea funcţională;
  • Cum să identifici şi să evaluezi cele 9 abilităţi critice de comunicare;
  • Cum să creezi strategii de predare eficiente pentru a promova aceste abilităţi, indiferent de modalitate;
  • Cum să integrezi strategii vizuale eficiente pentru toţi comunicatorii;
  • Cum să integrezi aceste abilităţi în activităţi funcţionale şi rutina.

Acest training vorbeşte despre cum să predăm abilităţi critice de comunicare ce conduc către o independenţă mai mare acasă, la serviciu, la şcoală şi în comunitate pentru toţi copiii, indiferent de modalitatea de comunicare. Persoanele cu nevoi complexe de comunicare trebuie să stăpânească anumite abilităţi critice de comunicare, dacă aceştia trebuie să trăiască independent acasă, în comunitate, la şcoală sau în medii profesionale.

Un prim set de abilităţi critice  se referă la comunicarea expresivă – abilitatatea prin care o persoană trebuie să fie capabilă să transmită mesaje importante altei persoane. Abilităţile specifice includ: solicitarea întăritorilor (recompenselor), solicitarea ajutorului, solicitarea unei pauze, acceptarea şi refuzul. Aceste abilităţi sunt cruciale, deoarece în cazul în care o persoană nu poate să comunice calm şi eficient nevoile şi dorinţele sale, ea poate dezvolta o varietate de comportamente inadecvate/nepotrivite contextului.

Un al doilea set de abilităţi critice se referă la abilităţile de comunicare receptivă – abilitatea unei persoane de a înţelege mesaje importante ale altor persoane. Abilităţile specifice includ: aşteptarea, urmarea unor direcţii, urmărirea programului vizual şi tranziţia. Imposibilitatea de a înţelege astfel de mesaje poate fi stresant şi/sau periculos pentru orice persoană. Pentru a reduce comportamentele inadecvate/nepotrivite contextului, care apar ca rezultat al neînţelegerii mesajului/a unei situaţii stresante şi pentru a ne asigura că persoana este în afara oricarui pericol, trebuie să predăm patru abilităţi critice pentru comunicarea receptivă/înţelegerii.

Speakeri (conferinta este tradusa):

Ph. D. Andy S. Bondy

Andy BondyPh. D. Andy S. Bondy este co-inventator al metodei PECS™ (Sistemul de comunicare prin schimbul de pictograme) şi co-fondator al Pyramid Educational Consultants (Abordarea Piramidală a Educaţiei).

Membru al Centrului Cambridge pentru Studii Comportamentale și unul dintre cei mai respectați vorbitori despre autism în lume, Andy Bondy şi-a dedicat ultimele patru decenii analizei comportamentale (ABA) și comunicării funcționale.

În 2012, Societatatea pentru Promovarea Analizei Comportamentale (SABA) i-a oferit lui Andy Bondy Premiul pentru răspândirea pe plan internațional a analizei comportamentale, o recunoaștere a dedicării sale continue pentru promovarea şi dezvoltarea analizei comportamentale (ABA) pe plan internațional.

Andy Bondy are peste 30 de ani experienţă în lucrul cu copiii și adulții cu autism şi alte dizabilităţi de dezvoltare.  Este unul dintre cei 3 experti internationali în  comportament verbal şi limbaj al centrului Cambrige şi unul dintre cei mai buni 10 specialişti  în autism la nivel mondial.  A fost director timp de 12 ani al Programului pentru Autism al statului Delaware din Statele Unite.

A predat numeroase cursuri universitare pentru profesori și specialiști în ceea ce privește autismul, analiza comportamentului şi comunicarea funcțională. El a prezentat workshop-uri naționale și internaționale ce vizează probleme legate de educație, comportament şi comunicare la copiii și adulții cu autism. Este autorul a numeroase cărți precum: Autism 24/7, A Picture’s Worth (Valoarea unei imagini) și Pyramid Approach to Education (Abordarea Piramidală a Educației), Teaching Social Communication skill in autism (Predarea abilitatilor sociale in autism), PECS Manual (Manualul PECS).

Dr. Andy Bondy și Lori Frost au creat bazele celui mai cunoscut sistem de comunicare prin schimbul de pictograme (PECS), bazat pe studii și cercetări la nivel mondial.

PECS™ (Picture Exchange Communication System) este un sistem de comunicare augmentativ/alternativ unic, dezvoltat pentru a fi folosit la copiii și adulții cu autism și alte dizabilități de dezvoltare și/sau alte deficiențe de comunicare socială. PECS™ este vital pentru mulți copii și adulți care întâmpină dificultăți în utilizarea vorbirii ca mod primar de comunicare.

Dr. Andy Bondy, împreună cu Bet Sulzer-Azaroff, a dezvoltat  Abordarea Piramidală a Educației - o combinație cu spectru larg de  analiza  comportamentala și strategii de comunicare funcțională, care au ca scop să ajute profesioniștii și parinții în proiectarea/realizarea unui mediu educațional eficient pentru copiii și adulții cu dizabilități de dezvoltare în cadrul școlii, comunității și acasă.

Lori Frost, M.S., CCC/SLP

Lori FrostEste vicepreşedinte şi co-fondator al Pyramid Educational Consultants, Inc. Este co-autor al Manualului de Training PECS. Este o forţă conducătoare care s-a aflat în spatele creării acestui sitem unic ce permite copiilor cu abilităţi limitate de comuniare să iniţieze comunicarea cu profesorii, părinţii şi colegii. Lori Frost are o vasta experienţă în predarea cursurilor despre comunicare funcţională şi analiza comportamentală aplicată. A fost parte activă la numeroase pachete de formare concepute pentru a preda abilităţi lingvistice şi academice.

Lori Frost a primit BA în patologia limbajului şi audiologie la Universitatea din Arkansas şi MS în patologia limbajului şi vorbirii de la Universitatea din North Carolina la Chapel Hill in anul 1982. A lucrat ca logoped patologic în numeroase medii şcolare atât private cât şi publice. In calitate de consultant PECS a călătorit în întreaga lume, oferind training-uri referitoare la PECS şi Abordarea Piramidală a Educaţiei. Ea a prezentat numeroase lucrări şi prelegeri cu privire la autism şi comunicare.

Este co-autorul multor articole şi capitole, este respectată de către profesioniştii în domeniu ca lider în sistemele de comunicare funcţională.

Credite oferite specialiştilor participanţi:

Internaţionale

6 credite din partea BACB (Behavior Analyst Certification Board)

12 credite din partea ASHA (American Speech Language Hearing Association)

Naţionale (oferite de Colegiul Psihologilor din România)

5 credite pentru participarea ca audienţă

10 credite pentru prezentarea lucrărilor (cele acceptate)

Organizatori:

PECS România şi Fundaţia Don Orione în colaborare cu Universitatea Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Departamentul de Psihopedagogie Specială

Conferinţa va avea loc la:

Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, str. Panduri, nr. 90, Bucureşti

Programul conferinţei:

Vineri, 4 aprilie

9:00 – 9:30 Primirea participanţilor

9:30 – 10.30 Deschiderea conferinţei

10:30 – 11.00 Pauză de cafea

11:00 – 13:00 Sesiune în plen

13:00 – 14:00 Prânz

14:00 – 15:45 Sesiune Dr. Andy Bondy

15:45  – 16:10 Pauză de cafea

16:10-  17:30  Sesiune Dr. Andy Bondy

Sâmbătă, 5 aprilie

09:00 – 10:40 Sesiune Dr. Andy Bondy

10:40 – 11.00 Pauză de cafea

11.00 – 13:00 Sesiune Lori Frost

13.00 – 14.00 Prânz

14.00 – 15.45 Sesiune Lori Frost

15.45- 16.00  Pauză de cafea

16.00 – 18:00 Sesiune Lori Frost şi Andy Bondy

Duminică, 6 aprilie

9.00 – 10.30 Sesiuni lecturi

Partea 1 – Terapie şi recuperare în educaţia specială

Partea a 2-a – Perspective şi limite în integrarea şcolară şi incluziunea socio-profesională a persoanelor cu cerinţe educaţionale speciale

10.30 – 11.00 Pauză de cafea

11.00 – 12.00 Sesiuni lecturi

Partea 1 – Terapie şi  recuperare în educaţia specială

Partea a 2-a – Perspective şi limite în integrarea şcolară şi incluziunea socio-profesională a persoanelor cu cerinţe educaţionale speciale

18.00 – Închidere conferinţă

Înregistrare:

Pentru înregistrare vă rugăm să descărcati, să completaţi şi să ne transmiteţi pe e-mail la se_world@yahoo.ro formularul: CONFERENCE REGISTRATION FORM.

Termene limită:

Termen limită pentru depunerea formularelor: 20 februarie 2014

Notificare de acceptare: 1 martie 2014

Plata taxei de participare: 15 martie 2014

Înregistrare audienţă: 15 martie 2014

Cost şi modalităţi de plată:

Studenţi şi părinţi: 300 lei

Specialişti şi alt tip de participanţi: 450 lei

Taxa de publicare (lucrări acceptate): 30 lei

Prețul include:

  • diploma de participare
  • suportul de curs cu spațiu pentru notiţe
  • pauzele de cafea
  • masa de prânz

Taxa de participare se va achita în contul RO42 BTRL 0650 1202 6781 88XX deschis la Banca Transilvania pe numele Pyramid Educational Consultants Romania menţionându-se: Taxa conferință SEWORLD International Conference.

Pentru toate plăţile realizate vă rugăm să trimiteţi confirmarea plății scanată ca ataşament la adresa se_world@yahoo.ro.

Contact:

Elena Neagu, se_world@yahoo.ro, 0766 261 955

seworldromania.wordpress.com

Detalii suplimentare:

http://www.pecs.ro/seworld-international-conference

adykapa1980@yahoo.com



Lasa un comentariu

Loading

Cauta un terapeut sau adreseaza o intrebare

19313 raspunsuri primite pentru 4121 intrebari | Vezi toate intrebarile
consiliere psihologica gratuita