Buna am si eu o problema nu stiu daca e grava sau nu dar totusi am.Sunt casatorita de 1 an si cateva luni. inainte sa ne casatorim sotul meu juca la aparate,iam cerut sa renunte,a renuntat o vreme dar tot din cand in cand a mai jucat.A inceput pe urma sa joace la agentiile sportive,era multumit pentru inceput cu 2 lei sau 1 leu sa investeasca in meciuri dar acum a ajuns sai trebuiasca mai mult chiar 50 lei si asa mai departe iar cand ramane singur acasa si eu sunt la serviciu pleaca si ia bani imprumut pentru bilete.Nu stiu ce sa mai fac…am multe pe cap si din cauza asta am ajuns sa ma enervez din orice,pur si simplu nu ma mai pot controla…nu stiu ce sa mai fac,va rog sa ma ajutati.va multumesc

Psihoterapie PentruFamilie 2:24pm Apr 14
Dependenta de jocuri noroc are multe aspecte in comun cu dependenta de diverse substante iar de obicei persoana in cauza ajunge (asa cum spuneti si dvs) sa-si piarda din ce in ce mai mult controlul asupra sumelor pe care le joaca, isi dedica tot mai mult tmp acestor activitati…incepe tot mai mult sa-si piarda dorinta de a face ceva pentru controlul acestei dependente, care determina din ce in ce mai multe probleme familiale. Tocmai de aceea e important sa apelati la un psihoterapeut cat mai repede constatati aceste probleme ce tin de un bun control al impulsurilor. Mai e bine de stiut ca-l puteti ajuta si dvs daca urmati sesiunile de psihoterapie impreuna. Dr Rares Ignat – psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata familiala & profesionala