PRIETENUL MEU FUMEAZA HASIS DE 13 ANI IAR EU INCERC SA L FACA SE SE LASE.EL IMI SPUNE CA SE SIMTE MAI BINE Daca fumeaza asa ceva iar eu ca este cea mai mare prostie pe care o poate face .va rog spuneti mi ce se poate intampla,se poate imbolnavi de ceva grav. eu cred ca poti muri asa cred. ajutati ma sa reusesc sa il fac sa se lase
Terapeut Masaj 10:42am Jun 4
Da se poate imbolnavi, isi distruge intregul organism, dar in primul rand celulele neouronale. Ceea ce inseamna ca nu mai judeca normal, iar in timp va puteti astepta la absolut orice fel de reactie din partea lui. Chiar daca in prezent este posibil sa para normal, credeti-ma, nu este

Psihoterapie PentruFamilie 3:38pm Jun 4
Aproximativ unul din zece consumatorii de marihuana ajung sa devina dependenti, dar procentul creste daca varsta de debut a consumului este mai mica si frecventa consumului e una crescuta. In urma consumului abuziv de marijuana, se declanseaza episoade de depresie severa, episoade psihotice care seamana cu schizofrenia. Asta bineinteles pe langa manifestarile ‘mai putin grave’ cum ar fi starea de agitatie, iritabilitate, cresterea agresivitatii, insomnia, dezinteresul fata de dezvoltarea personala, reducerea abilitatii de a gandi sau a se concentra, reducerea sentimentelor si a abilitatii de a fi o persoana responsabila, care isi asuma angajamente. Chiar in aprilie un studiu a confirmat existenta unor modificari cerebrale semnificative la consumatorii de marijuana si un altul a confirmat cresterea de trei ori accidentelor mortale de masina pe fondul consumului de marijuana. Dr Rares Ignat – psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata familiala si profesionala
http://www.voceapacientului.ro/index.php?cnt=detalii-articol-tratament-nou&pid=915