anonim, prin secțiunea Psiholog online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
Buna ziua, eu sunt R, am 22 de ani.
Trec printr-o perioada foarte urata din viata mea, o perioada de care nu ma așteptam niciodată sa am parte! De o săptămână soțul meu cu care am 4 ani de relație si o fetiță vrea sa ne despărțim, la început nu am înțeles motivul pentru care a vrut asta, totul a venit foarte brusc! Cu 2 seri in urma el fiind plecat iar eu aflând prea târziu ca nu se mai întoarce acasă o perioada am decis sa vorbesc cu el despre relația dintre noi si sa aflu motivul pentru care vrea atât de mult sa ne despărțim, menționez faptul ca in săptămâna trecută nu am dormit împreună, el a preferat sa doarmă in sufragerie și sa vorbim doar lucruri esențiale despre copil! Când am vorbit cu el la telefon si am întrebat de ce s-a ajuns aici el mi-a spus ca nu poate sa continue deoarece in ajunge trecutul din urma ( am un trecut împreună cu el foarte urat de care nu o sa fiu mândră niciodată, iar el mereu da vina pe mine pentru acel trecut )! Minutele trecând iar eu vorbind continuu cu el, încercând sa găsesc o soluție la problema noastră îmi spune ca el are relație de mai multe luni cu alta femeie, am rămas socata, niciodată nu am crezut ca un om îți poate spulbera un ocean de încredere in fracțiune de secunda,dar am simțit pe pielea mea! ( cu 2 ani in urma m-a mai înșelat odată, dar l-am iubit si il iubesc prea mult si chiar dacă a durat foarte mult sa uit am continuat relația)
Am încercat sa rămân calma si am continuat cu soluții si pentru asta, i-am spus ca sunt dispusa sa trec si peste asta chiar dacă o sa trebuiască sa trăiesc o viata cu gândul ca a făcut-o din nou si poate o v-a mai face dar vreau sa renunțe la ea, spre uimirea mea a refuzat, a zis ca nu poate renunța la ea, pentru ca il iubește foarte mult si a făcut foarte multe sacrificii ea, dar nici la mine nu poate renunța si ca ne dorește si ne iubește pe amândouă in mod egal!
Mi-a zdrobit inima in mii si mii de bucăți cu fiecare cuvânt rostit dar nu am încetat sa il iubesc chiar dacă in sinea mea se da o lupta foarte mare si chiar nu știu ce sa aleg, ce sa fac, ce decizie sa iau! Ma simt slăbită din toate punctele de vedere, atât fizic cât si psihic, abia mai pot avea grija de copil! Va rog am nevoie de un sfat de o îndrumare! Oare este nevoie de ședințe psihologice in cazul meu?
Mulțumesc din suflet pentru eventualele răspunsuri!

• Cristina Constantin, pagina de psihologie
Cristina Constantin, pagina de psihologie Buna ziua! Ședințele de consiliere nu au cum sa va faca rau. Va recomand sa apelați in aceste momente la un specialist, pentru că veti avea un sprijin pentru a trece mai usor prin aceasta perioada. Pare ca soțul dvs a luat deja o decizie si poate nu a procedat corect cu modul in care a plecat, însă acum este important ca dvs sa încercați să depășiți acest moment, pentru binele dvs si al copilului. Va rog sa imi scrieti in privat pentru mai multe detalii. Mult succes!