anonim, prin secțiunea Psihoterapeut online:
Am 52 ani. De un an de zile am fost diagnosticat cu depresie și anxietate cu acte în regulă. Pe lângă acestea mai sufăr și de spondiloză cervicală. Problema mea este că aș vrea să incep lucru dar simt că nu aș putea face față. Nu pot sta mult în picioare ,după câteva ore simt nevoia de a mă întinde,sunt obosit parcă aș fi cărat toată ziua saci în spinare. Aş vrea să știu stările acestea sunt de la spondiloza cervicală sau ar trebui schimbat tratamentul pentru depresie și anxietate? Vă mulțumesc.
• Botezat-Antonescu Radu
Botezat-Antonescu Radu cel mai bine ar fi sa discutati cu medicul dvs. psihiatru. Sunt mai mult factori aici si o opinie medicala este foarte indicata. Poate sa fie si de la spondiloza, si de la depresie, si de la varsta cu totul…. discutati cu medicul. Succes!

• Margareta Toma - Psihoterapeut centrat pe persoana
Margareta Toma – Psihoterapeut centrat pe persoanaSimptomele descrise de dvs par a fi depresive. Depresia da astfel de simptome cum ar fi ameteala, durere de cap, oboseala, stare generala de apatie. Spondiloza dupa cate stiu eu are simptome de incordare musculara, furnicaturi si dureri de cap. Personal consider ca trebuie schimbat tratamentul psihiatric iar daca sunteti in faza incipienta va fi nevoie de ceva timp pana organismul il va primi, iar in alte situatii este nevoie si de psihoterapie.