Buna seara! Ma numesc Raluca, sunt in clasa a X-a si am 17 ani. Am terminat semestrul cu media 9.70 si nu ma simt tocmai cum m-as fi asteptat. Ma simt vinovata, simt doar ca nu merit. De multe ori ma simt ca un experiment esuat, ma simt nevrednica de tot ce primesc: note bune si laude. Iar, atunci cand nu iau o nota prea buna, toate gandurile mi se adeveresc si ma simt proasta. De cand eram mica, invatatul imi e cel mai bun prieten,e singurul lucru la care ma pricep. Ma simt singura si am impresia ca nu ma place nimeni, ca le sunt antipatica chiar si prietenilor.Stiu ca e ciudat, dar de multe ori ma gandesc la moarte si la inmormantarea mea. Nu cred ca mi-ar duce careva lipsa…
Botezat-Antonescu Radu Andrei 11:04am Jan 29
daca nu ai avut un eveniment traumatizant in viata ta (mai ales recenta) pe care sa il fi ascuns de restul lumii, atunci ma gandesc ca tot ceea ce simti poate fi amplificat de ‘energia adolescentina’ caracteristica varstei. Inainte de orice iti sugerez puternic sa mergi sa discuti cu psihologul scolar, sau cu un particular (discuta cu parintii tai) si sa vezi sursa acestei suferinte. Sunt convins ca in momentul in care afli sursa, totul o sa fie mai clar. Succes!

Consiliere Psihologica Anna Ri 11:17am Jan 29
draga Raluca, felicitari pt curajul de a vorbi despre ceea ce simti. parerea mea este ca starea de nevrednicie pe care o resimti este legata de o slaba valorizare de sine. probabil te-ai refugiat in invatat, si chiar daca realitatea (notele,mediile) iti confirma capacitatile tale, iti vine greu sa accepti acest lucru despre tine ca fiind adevarat. ai nevoie sa inveti ca valoarea ta ca om nu tine de note, si ca meriti sa fii iubita pt ceea ce esti. putem discuta mai multe pe adresa: consilierepsihologicaonline@yahoo.com