anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua am si eu o problema de ceva timp,un moment foarte frumos si pretios din viata mea si a sotului meu este ca avem o fetita foarte isteata si frumoasa de 2,anisori…acum cateva zile am aflat ca sunt din nou însărcinată si de atunci viata mi sa dat de tot peste cap eu imi doresc acest copil dar pe de alta parte imi vin multe ideii in cap cum ar fi ca nu ma voi descurca cu amândoi copii ca nu vreau sa împart nimic deal fetitei mele cu nimeni altcineva si am atacuri de panica adica plâng mereu si nu pot respira nu stiu cum se va rezolva asta dar simt ca o iau razna si nu mai am nici pofta de mâncare deloc sunt cu totul alta de cand am aflat ca voi mai avea un bebe va rog mult ajutatima cu stima astept un raspuns de la dumneavoastra
Irina Cohal 6:21am Jun 14
Aveti frati?

Psiholog Laura Sandu 6:33am Jun 14
Inteleg ca iti este foarte teama de necunoscut, de cum te vei descurca cu doi copii, daca vei fi o mama buna… Astea sunt intrebari normale pe care si le pune cineva in situatia ta, doar ca la tine anxietatea a luat-o razna putin si-ti da atacuri de panica si iti ia pofta de mancare… o situatie care trebuie abordata repede, pentru tine si pentru bebe. Alegeti un terapeut si discuta de unde ti-a venit ideea si anxietatea ca a imparti lucrurile copilului cu alt bebe este atat de grav? Este o asociere interesanta care poate vine din copilaria ta si pe care ar fi bine s-o rezolvi ca sa nu se continue si pentru copiii tai…