anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua!
Am 29 de ani, cu studii superioare, cariera de succes, CV bun, cunoscatoare de limbi straine, vesela, educata, interesanta, draguta, DAR iata la capitolul viata personala – nu am nici un succes, toate relatiile mele au fost foarte scurte si nu de durata…psihologic sunt cu moralul la pamant, cand vad ca fetele de varsta mea deja sunt casatorite si cu copii…imi doresc si eu ft mult sa iubesc si sa fiu fericita…dar cel mai mult imi doresc un copil si ideea ca nu am nici pe cineva potential pt o relatie serioasa ma afecteaza ft mult…nu stiu de ce depinde viata persoanala si ce as putea sa fac sa am succes la acest capitol…nu sunt nici proasta, nici urita… da, recunosc ca sunt cu cerinte fata de barbati, dar, am si eu o valoare, si cred ca corespund intru totul la ceea ce cer, ca dupa parerea mea nu cer asa de mult…poate cunoasteti careva rugaciuni sau acastiste care pot fi citite de fetele nemaritate care sa ma ajute cu voia Domnului sa gasesc barbatul cu care sa intemeiez
o familie? merci anticipat pt raspunsuri!
Chicos Cristina 8:13am Jun 19
Cum se face că cereți sugestii de acatiste unui grup de psihoterapeuți? Și nu unui preot? Vă gândiți, poate, că ați avea nevoie să lucrați cu un psihoterapeut? Dacă da, nu vă faceți griji, nu înseamnă că sunteți nebună sau defectă, ci e o dovadă de normalitate, de gândire bună, trebuie doar să vă faceți curaj să încercați. Căutați-vă un psihoterapeut în care să simțiți că vă puteți încrede. Curaj!
Botezat-Antonescu Radu 8:14am Jun 19
buna ziua… daca ne intrebati de rugaciuni si acatiste, nu cred ca ati cerut ajutorul unde trebuie. Eu va sugerez sa incepeti o dezvoltare personala impreuna cu un psihoterapeut… ma gandesc ca ‘ceva’ faceti ce nu va permite sa obtineti ce va doriti; este de cercetat. Succes!
Tiberiu Seeberger 8:27am Jun 19
Bună ziua. Cred că aveți o problemă în ceea ce privește autosabotajul. Vă recomand o terapie.
Cu stimă, Psih. Tiberiu Seeberger

Psiholog Monica Enescu 8:37am Jun 19
Ati inceput mesajul cu "studii superioare, cariera de succes, CV bun", problema dvs fiind una relationala. Ma intreb ce va face sa scoateti in evidenta pregatirea profesionala care in acest context al gasirii unui partener este mai putin importanta. Continuati cu descrierea dvs "cunoscatoare de limbi straine, vesela, educata, interesanta", cu toate acestea, nu aveti nici un "succes". Cate din calitatile acestea credeti ca sunt atractive pentru un potential partener al dvs? Poate ca insuccesul se datoreaza unei confuzii intre nevoile dvs si nevoile unui partener? Poate ca educatia, CV-ul si cariera de succes sunt cerinte ale dvs, mai ales ca spuneti ca credeti ca corespundeti intru totul la ceea ce cereti. Acest lucru este foarte probabil, dar poate ca celalalt, barbatul pe care il cautati, are alte cerinte pe care inca nu le cunoasteti sau nu le indepliniti. Poate de asemenea dorinta dvs de a avea un copil mai mult decat o relatie de cuplu ii alunga pe unii dintre partenerii dvs? Eu va sfatuiesc sa incercati mai intai o terapie individuala pentru a va cunoaste mai bine si a intelege ce puteti face dvs ca sa aveti succes la acest capitol. In legatura cu acatistele, cu siguranta un preot va poate indruma mai bine ce sa cititi dar nu uitati vorba aceea: Dumnezeu iti da, dar nu iti baga in traista…altfel spus, cititi acatiste dar urmati si o psihoterapie, ca sa faceti si dvs ceva, nu doar Dumnezeu. Mult succes!