anonim, prin www.terapeuti.ro:Bună ziua. Abia m am calmat după încă o cearta cu viitorul soț. Sunt insarcinata și simt ca înnebunesc când începem sa ne certam pt ca mă gândesc doar la bb ca îi fac rău prin starea mea de nervi. Nu știu cum sa fac sa înceteze aceasta cearta zilnica aproape. Eu am pb cu sarcina,am interdicție la sex,el enerva tot timpul pt ca eu sunt neajutorata acum când nu am voie efort,stau numai în casa la pat tot timpul,nu mă înțelege, îi zic sa înceteze ca îi facem rău copilului dar pana nu și expune punctele de vedere,nu termina. Îmi vine sa plec de lângă el pt ca îmi iubesc copilul din burtica și încep sa l urăsc pt ceea ce a devenit.
Botezat-Antonescu Radu Andrei 7:25am Aug 20
apelati la familie… nu mai ramaneti singura cu el daca nu poate sa inteleaga! Sunteti foarte sensibila acum si aveti nevoie de protectie, nu de conflict!
Grigoras Nitica 7:32am Aug 20
Este o perioada incarcata de emotii,tensiuni atat ptr.tine cat si ptr.sotu tau,se pare ca nu_si gestioneaza emotiile bine ceea ce provoaca nelinisti.Este important sa mergeti la o terapie de cuplu,mergeti impreuna la un psiholog ptr.binele copilului….Probabil sarcina va face mai irascibila,este normal,incercati prin mici imbratisari sa_i fiti alaturi sotului si lasati_l sa_si exprime parerile fara sa va enervati,copilul este cel mai important,eliminati tensiunea inlocuind_o cu momente placute,ascultati muzica,muzica ii face bine bb…..
Carmen Ontanu 7:42am Aug 20
El isi doreste copilul?
Mihaela Comisel 7:47am Aug 20
Gestionati acum problema, pentru ca dupa aparita copilului problemele se vor multiplica, in plus poate aparea pe acest fond depresia postpartum (“depresia postpartum (DPP) este o tulburare psihică frecvent întalnitã la mamele, dar şi la partenerii acestora, în primele luni de la naştere’). Daca va doriti aceasta familie, aceasta relatie si mai cu seama ca ati ales sa fiti si parinti, nu lasati certurile sa va copleseasca, maturizati-va, mergeti la un consilier sau psiholog de cuplu. Nicio investitie nu este mai buna decat pentru familia si relatia voastra!
Caius Ionescu 10:19am Aug 20
A devenit asa dupa ce a aflat ca veti avea un copil? Exista din pacate unele persoane suficient de slabe care dupa ce “se vad cu sacii in caruta” isi arata adevarta fata. Nu stiu daca este cazul aici, dar daca nu reusiti sa il convingeti sa se schimbe si/sau sa vada un psihoterapeut, puteti lua in serios si cealalta varianta. Genul asta de persoane vor incerca sa va faca sa va simtiti vinovata pentru orice, fie si pentru ca aveti propria opinie.
Mihaela Oprea 10:51am Aug 20
Are dreptate dl Botezat, apelati la familie neaparat. Aveti mare nevoie de liniste sufleteasca, de mult calm si intelegere. Unii barbati reactioneaza asa din pacate. Veti vedea ce aveti de facut dupa nasterea celui mic. Deocamdata incercati sa aplanati situatia in diverse moduri. Prioritar acum este linistea dvs. si a celui mic.

Psihologul Va Raspunde 1:44pm Aug 20
Psihoterapie de cuplu. El nu realizeaza ce face, si ce impact are asupra INTREGII VIETI a copilului. Ca sa constientizeze asta, are nevoie de o oglinda, care sa il sprijine, numita psihoterapeut. Daca te iubeste, va accepta cererea ta de a face terapie de cuplu. Daca o respinge, inseamna ca e o persoana toxica, si despartirea (fie si temporara) poate fi o varianta serioasa de luat in calcul. Insa cea mai proasta varianta ar fi lipsa de actiune datorata EZITARII.