Buna ziua!dupa o relatie de 17 ani ,am decis sa divortez datorita agresiunilor fizice si verbale ale sotului. am incercat sa-i stopez furia si sa nu-i alimentez gelozia prin toate metodele posibile. in momentul in care m-a lovit si agresat verbal in fata fiicei noastre de 11 ani, am decis sa pun punct acestei relatii.
Momentan nu lucrez de 5 luni, fapt care a declansat o depresie crunta. am decis sa parasesc orasul natal. insa nici aici nu-mi gasesc linistea. nu reusesc sa gasesc un job, mi-am pierdut increderea in fortele propii si nu reusesc sa gasesc nici o cale de iesire.
De 3 ani am o relatie. E un om deosebit! La randul lui, are un copil de 5 ani. Daca la inceput totul era frumos si copilul ma accepta… brusc a inceput sa ma respinga. V-as fi recunoascatoare daca m-ati indruma cumva… nu stiu cum sa ma port cu el. Daca incerc sa ma apropii de el devine agresiv si ma respinge.
Tin sa mentinonez ca si in fosta relatie a actualului sot au existat probleme (gen socrii care care ”participau”la educatia copilului intr-un mod negativ). La aceasta varsta copilul inca are probleme mari de exprimare, agresivitatea fiind cea mai grava problema.
Va rog din suflet sa ma ajutati a reusesc cumva sa il recastig. Tin sa mentionez ca niciodata nu am vorbit urat cu el, nu l-am certat, nu l-am lovit. Tocmai de aceea nu inteleg brusca lui schimbare. A inceput sa-si respinga si tatal spunand ca nu vrea sa mai vina acasa, daca eu sunt acolo. Nu stiu cum sa reactionez in fata unui copil de 5 ani, nici cum sa-i explic ca nu vreau sa il iau pe tatal lui ci ca toti suntem o familie si ca ar trebui sa ne iubim si respectam. Va multumesc frumos!

Psihoterapie PentruFamilie 3:54pm May 8
Inteleg ca sunteti intr-o situatie care nu e deloc usoara, atat ca urmare a faptului ca nu lucrati, cat si datorita acestei aparente respingeri a copilului noului dvs partener de viata. La o prima vedere, situatia dumneavostra pare prea complexa pentru a fi discutata pe un forum. In cazul in care doriti, este posibil sa programati pe site-ul www.psihoterapiefamilie.ro o prima sesiune de psihoterapie online pe care o achitati doar daca doriti sa continuam impreuna drumul spre gasirea raspunsurilor dvs. Dr Rares Ignat – psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata de cuplu si familie