anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna,am niste probleme cu iubitul meu are niste probleme foarte ciudate, eu inca nu locuiesc cu el, dar tot timpul imi spune ca, casa lui are ceva, in casa lui a murit mai demult o fetita, din spusele lui crucea e chiar in pivnita, casa lui e mare avand 2 etaje, nu mai poate dormi noptile, ii este frica, stau cu el noptile si vorbesc cu el la telefon, a inregistrat si niste sunete ciudate, ca un fel de strigate, si presupune ca vede tot felul de chestii paranormale, mi-a povestit odata ca, cand a incercat sa adoarma, 5 minute a apucat deoarece a spus ca a simtit cum cineva ii pune mana pe piept,e intradevar ingrozit, o noapte i-am promis ca stau la telefon iar el sa incerce sa adoarma, a fost ok, se vedea ca nu a mai dormit demult, dar el mai presupune si ca a vazut fantoma, o fetita cu o rochita alba patata de sange dar doar pentru 1 secundă deoarece a spus ca a disparut, i-am spus sa cheme un preot, sau sa mearga la psiholog dar nu vrea, nu stiu ce sa fac, imi fac griji pentru el, puteti sa imi dati niste sfaturi ceva…va rog frumos !

Psiholog Cristina Cristea 7:22am Mar 31
Este posibil sa-si induca singur aceste ganduri, trairi, tocmai stiind ca in acea casa a murit o fetita. Nu am inteles ce cauta crucea in pivnita, insa. Este de aflat daca doar noptile are acele fantasme, vedenii, ziua nu le are? Apoi, multa lume crede in fantome. Solutia ar fi ca prietenul tau sa se mute in alta casa. Ar mai putea ruga pe cineva sa stea cu el o perioada, noaptea, pentru a vedea daca si acea persoana trece prin ce trece el. El trebuie sa decida ce vrea sa faca mai departe.