anonim de pe www.terapeuti.ro:Buna ziua.Vreau sa va zic ca ma confrunt cu o problema mare.Fiica mea in varsta de 15 ani a fugit de 2 ori de acasa.Ea s-a indragostit de un rrom de seama ei si noi parintii ei nu vrem sa o lasam sa intre intr-o familie de rromi,noi fiind o familie de romani ortodoxi.Plange intruna,nu vrea sa manance si ne spune tot timpul ca nu mai suntem parintii ei si ne ameninta ca fuge in continuare de acasa.Ne raspunde foarte,foarte urat.Eu m-am enervat foarte rau si cam am ciufulito.Va rog spunetimi ce sa fac??? Sa chem protectia copilului sau sa o duc la un psiholog ,fiindca este foarte rebela si mie frica sa nu faca o protie si mai mare decat pana acum.Multumesc.

Psiholog Monica Enescu 9:14am Apr 18
Buna ziua! Daca ii impuneti sa nu se mai vada cu acel baiat nu veti obtine decat impotrivire din partea ei si ii intariti comportamentul rebel. Ar fi bine daca ati discuta cu ea calm, intelegand ce iisi doreste ea, ce ii place la baiatul respectiv, astfel va vedea ca nu sunteti impotriva ei ci ii doriti binele. Va recomand sa mergeti impreuna la cateva sedinte de terapie, dvs cu fata, o consiliere de familie v-ar ajuta sa gestionati aceasta situatie. Mult succes!