anonim, prin www.terapeuti.ro:
Ce faci cand urmeaza sa te casatoresti cu un barbat ok, care are o sora de 40 de ani cu o personalitate colerica, divortata de altfel( pt ca l-a inselat pe respectivul), care critica orice mereu si fara bun simt uneori…nu aceasta e problema,problema este ca nu o mai suport, o cunosc bine de 2 ani si am trecut peste multe. Dupa casatorie va trebui sa locuiesc si cu ea!
Viitorul sot nu are nici o problema cu faptul ca ei nu-i convine nimic niciodata,ca nimic nu e destul de bun pentru ea,trebuie sa stie mereu ce facem,cand venim,unde suntem,cu cine,etc, dar pe mine ma deranjeaza lucrul asta.Trebuie sa mentionez ca este o femeie cu un comportament imoral,adica se culca cu mai multi barbati,are un copil de 18 ani care pleaca de acasa atunci cand stie ca urmeaza sa fie vizitata. Mentionez ca majoritatea barbatilor din viata ei au fost insurati !De asemenea face tot felul de scene ,dramatizeaza,m-a speriat o data ca se omoara ,dar nu avea nimic,imi arata o folie de pastile goala ,zicea ca le-a luat,insa nu a avut nici o problema. Uneori este saritoare,dar mi se pare ca face asta ca sa iasa in evidenta ,ii place sa fie in centrul atentiei. Se imbraca provocator ,sa fie admirata de barbati ,isi face tratamente laser la fata,dar de fiul ei nu prea ii pasa ,in schimb,doar ii trimite bani ,el locuind singur .
Acum cu pregatirile nuntii,orice fac eu ,e mai bn altfel,sau nu se facea asa. Despre mine : am 23 de ani,am terminat o facultate,sunt o fire vesela,timida uneori,respectuasa.Viitorul sot a fost singurul barbat din viata mea si il iubesc foarte mult! Parintii mei sunt despartiti de 8-9 ani,din cauza certurilor si agresiunilor suferite de mama.
Eu st o persoana careia nu prea ii vine sa spuna cand un om o deranjeaza,pentru a nu-l supara. Am vrut sa multumesc pe toata lumea si nu sunt certata cu nimeni,in afara de ea!
M-am informat si ar putea avea personalitate histrionica!!!Ce sa fac? Acum suntem certati din cauza ei, pentru ca ii spun ca ma deranjeaza prezenta ei excesiva in viata noastra! Ce ma sfatuiti? Va rog ajutati-ma !
Botezat-Antonescu Radu Andrei 7:16am Jul 8
iti inteleg dilema insa nu ai spus nimic de parerea viitorului tau sot, in sensul ca nu pare ca ati discutat serios despre acest subiect. Ati putea incerca cateva sedinte de consiliere de cuplu inainte de casatorie! Ce iti pot spune este ca, asa cum ai vazut, este foarte dificil sa traiesti cu o persoana care sufera de o tulburare psihica (oricare ar fi ea) si nu stiu daca ai vrea sa mostenesti aceasta relatie. Gandeste-te bine la ce alegi prin aceasta alianta! Succes!

Psiholog Porea Elena 8:15am Jul 8
Nu ai nici o dovada ca cumnata ta ar fi sau nu bolnava psihic, atata timp cat nu este evaluata de catre un medic de specialitate. Ceea ce se vede clar din prezentarea problemei tale este ca prezenta ei in viata ta de cuplu si a viitorului tau sot, te deranjeaza ba chiar te sperie. Aceasta problema trebuie sa o discuti deschis cu viitorul tau sot inainte de casatorie, ca sa gasiti impreuna alte solutii pentru a locui. Altfel problemele dintre voi se vor inmulti. Comunicarea in cuplu este importanta pentru o relatie si de aceea daca taci si astepti ca altii sa-ti ghiceasca nevoile si sa ti le si satisfaca va fi inutil. Incearca sa comunici problema ta viitorului tau sot exprimand ceea ce simti fata de momentul casatoriei si locuitul cu sora lui. Succes!