anonim, prin secțiunea Psihoterapie online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
As vrea sa spun ca este o urgenta si mi-as dori mult sa-mi raspundeti cât mai curand…
Am 39 ani, sex feminin, ocupație militar. Familia- sotul si doi copii
Desrierea problemei…
Am o familie foarte frumoasă, laudata si apreciata de toti cei din jur, pentru care am muncit mult…dar, nimeni nu ma intreaba pe mine dacă sunt fericită…si aici nu ma refer la copii pentru ca ei sunt totul pentru mine…ma refer la sufletul meu…M-am căsătorit pentru ca ne potriveam, ne-am respectat si ne-am ajutat reciproc mereu…dar tot timpul am tanjit sa fiu iubită…iar acum, am cunoscut un om langa care am simtit exect ce aveam nevoie…un om minunat cu care am o relatie profunda si foarte foarte frumoasă si cu care as vrea sa raman pentru restul vietii…doar ca am realizat amandoi ca nu avem nici un viitor…nu pot sa-mi cladesc fericirea pe suferinta copiilor mei.Ei au nevoie de o familie, sa stea kanga tatal lor… Ultimele întâlniri pe cate le-am avut, nu ne mai puteam bucura unul de altul, pentru ca realizam ca suferim mult, ca nu e nici o variantă sa fim împreună vreodata. Eu acasa am inceput sa nu ma mai simt bine…nu suportam ca sotul meu sa ma atingă…el pe oartea cealalta suferea ca nu ne puteam vedea mereu si nu puteam face lucruri… sa ne plimbam de mana, sa bem un ceai, sa mergem la film…lucruri din astea obisnuite…trebuia diar sa ne ascundem…si am hotărât sa terminam tot, pentru ca luase o amploare prea mare si doar ne chinuiam…
Acum….durerea din suflet ma omoară…pot sa ma gandesc doar ca am avut sansa sa fiu fericită dar nu am putut profita…tanjesc duoa omul pe care il iubesc din tot sufletul…si el tanjeste dupa mine…si e cumplit ce e in mintea mea …e ca si cum ceva imi mănâncă sufletul…e ca si cum as fi in iad si ma chinui…simt ca na afund si nu stiu cum sa ies din starea asta…
• Daniel Mois
Daniel Mois Sacrificiul de sine nu aduce nimic bun. Ideea ca ma sacrific eu ca sa fac fericiti pe altii e o ILUZIE. Un proces de autoanaliza, autocunoastere si dezvoltare personala v-ar ajuta sa va clarificati directia si obiectivele.

• Cristina Constantin, pagina de psihologie
Cristina Constantin, pagina de psihologie Nevoia de a iubi si de a fi iubita este o nevoie umană, esențială. Faptul de a va separa de soț nu inseamna ca, copiii dvs isi vor pierde tatăl. Oricum, copiii sunt foarte intuitivi si inteligenti si simt ca lucrurile nu sunt in ordine. Va rog sa nu va invinovatiti pentru sentimentele pe care le aveti, avem datoria in primul rand fata de noi sa fim bine. Dacă vreți să vorbim mai mult, imi puteti scrie in privat. O zi frumoasa!