anonim, prin www.terapeuti.ro:
Buna ziua,as avea si eu nevoie de putin ajutor. Am o fetita de 3 ani jumate si ju stiu cum sa ma comport cu ea. Locuiesc cu socri si sunt mai dificili si tot timpul cand gasesc ceva de comentat si ma inervez nu pot sa le zic nimica si imi descarc toti nervi pe fetita,strig la ea si mai este si cand ii mai dau si o palma la fund. Saraca de multe ori incepe sa planga dupa ce sttig pe ea si dupa ce imi dau seama ca ce fac imi pare foarte rau ca am strigat pe ea ca nu are nici o vina. Va rog dati-mi un sfat ca nu mai stiu ce sa fac.va multumesc si astept sa imi raspundeti.
Botezat-Antonescu Radu Andrei 6:44am Aug 21
sfatul este evident: NU va mai varsati nervii pe copil! Inteleg ca, din motive ‘politice’, nu va puteti confrunta socrii. Atunci gasiti alta metoda de a va descarca: un sac de box, o plimbare in jurul casei, ORICE! Totusi aveti o problema in familie si va sugerez sa va focalizati pe ea impreuna cu sotul. Copilul este pe primul loc! Se poate, succes!

Psihologul Va Raspunde 7:59am Aug 21
Iesi din mediul in care tu TE LASI AGRESATA, pentru ca altfel iti distrugi copilul. In tarile civilizate din Europa, pentru astfel de abuzuri asupra unui copil se intervine legal… La noi, datorita conceptiilor balcanice, se mai taraganeaza, desi legile exista. Cu alte cuvinte, esti o VICTIMA (a socrilor?) devenita AGRESOR, si daca nu iei masuri acum, vei suferi atat tu, cat mai ales fiica ta, pentru toata viata. Primii 7 ani de viata sunt extrem de importanti pentru copil, si orice abuz, lovire sau strigat, ramane imprimat acolo pentru zeci de ani.