anonim, prin secțiunea Psiholog online
Răspunsuri prin intermediul grupului Întreabă un psiholog sau psihoterapeut online
30 de ani, sex feminin, recepționistă. Timp de 7 ani eram în relație toxica, abuzata psihic și fizic. M-am despărțit(fugit) de el foarte greu, m-am recuperat într-un an jumătate și am cunoscut pe actual sot. Suntem împreună de 3 ani și căsătoriți de un an și jumătate. Lucram în străinătate dar în tari diferite. E bărbat perfect, îl iubesc și totul ii perfect între noi, peste o luna ne mutam în același loc sa fim ca o familie adevărată. Problema, la locul de munca, un coleg cu care suntem non stop împreună, foarte charmant, m-a sedus. Da, l-am înșelat pe soțul care are încredere deplina în mine și ma simt foarte rau din cauza asta. Eu ma port cu colegul parca nimic nu s-a întâmplat și suntem ca prieteni, el tot asa se poarta cu mine, m-a simt foarte atrasa de el dar nu am nici un sentiment pentru el. Peste o săptămână eu plec și niciodată nu o sa ne mai întâlnim dar acum stau pe gânduri de ce am făcut chestia asta. Nu pot să-mi
explic. Soțul nu merita asta din Parte mea si acum nu știu cum pot sa ma uit în ochii lui când ne întâlnim. Ne ne-am întâlnit de 3 luni. Asa simt parca am distrus totul.. Ar trebui să-i zic sau mai bine sa rămână secretul meu pentru o viata? Mi-e foarte frica ca ma părăsește sau nu o sa mai aibă încredere în mine. Eu chiar îmi doresc familie cu el și am realizat foarte mult într-un timp foarte scurt împreună. Ma simt foarte foarte vinovata, îmi vine sa plâng. Ce sa fac?

• Cristina Constantin, pagina de psihologie
Cristina Constantin, pagina de psihologie Pune in balanta ce se intampla daca ii spui soțului? Ce pierzi si ce câștigi? La fel, daca nu ii spui, ce pierzi, ce câștigi? Este o situație foarte complexa, iar daca alegi sa ii spui, va fi necesar de efort din partea amandurora pentru a trece peste. Adulterul nu inseamana neaparat sfarsitul unei relatii, dar, repet, e nevoie de efort comun pentru a depăși acest impas. Pe de altă parte, intreaba-te ce anume te-a facut sa alegi sa ai o aventură, din moment ce spui ca soțul tău e bărbatul ideal pt tine?