anonim:
Buna seara, am 31 de ani sunt singura. Am avut o relatie de 5 ani, primul barbat din viata mea, am decis sa ne despartim deoarece planurile de viitor nu mai coincideau, dupa 1 an jumate a reaparut in viata mea online, pe messenger am vorbit cu el aproximativ 3 luni, era plecat in Anglia, vorbeam cam 6-8 ore, am inceput sa ma gandesc ca el este “the one” ca nu s-a inchis subiectul si capitolul..pana s-a intors in tara in decembrie 2008, a venit la mine ne-am vazut pentru cateva ore … si de atunci il vedeam ff rar, mai ma cauta la 2 sapt apoi la 1 luna si tot asa pana la 1 an…sunt 7 ani de cand ne-am despartit nu am putut sa-mi fac o relatie serioasa in toti barbatii il cautam pe el, cand ma linisteam si ma decideam sa incerc sa ma implic mai mult aparea el si nu mai conta nimic, de cand s-a intors in tara nu s-a intamplat nimic intre noi, doar simte nevoia sa ma caute deoarece citez” doar langa mine este linistit, doar la mine a tinut vreodata in viata asta” doar ca de fiecare data cand ma cauta vine ma vede 1 h stam de vb in masina si fuge pentru alat perioada.
Nici el nu a mai avut o relatie serioasa in toata aceasta perioada pleaca des din tara, si nu vrea nimic serios.
m-am decis sa scriu aici pentru ca de vreo 3 zile il tot visez si realizez ca atunci cand ceva nu merge bine in viata mea simt nevoia sa-l vad sa-l aud sa ma caute sa fie langa mine, mi-e dor de el…dar din pacate pentru mine doar ma chinui…
nu stiu cum sa trec peste am fost la cursuri de dezvoltare personala, am fost la cititori in aura astrologi…toti mi-au spus de vietile anterioare si de o legatura intre noi pe care culmea si el o aduce mereu in discutie..
nu stiu daca am o intrebare poate am simtit nevoia sa povestesc asta unui strain..am ajuns sa-mi fie rusine sa mai povestesc prietenilor…
mi-ar placea sa mi se raspunda…da raspunsul sta in mine dar am obosit sa-l caut…sunt 7 ani si jumatate de cand suntem despartiti si eu tot acolo ma intorc !!!

Psiholog Focsani 9:35pm Oct 11
Nu ai cum sa stii cu certitudine daca in tot acest timp nu a fost implicat intr-o alta relatie. Ce inseamna o relatie pentru tine? Cred ca te confrunti cu o nevoie de acceptare, pe fondul unei stime de sine scazute …si aici ar fi interesant de vazut cum a fost copilaria ta, relatia cu parintii, cu tataletc. Oricate cursuri de dezvoltare personala ai face si oricati specialisti ai consulta pana nu hotarasti sa te implici in mod activ in viata ta, nu se va schimba nimic. Nu esti o jucarie pe care o poti duce la reparat. TU decizi ce faci cu viata ta, doat tu poti inchide usa trecutului si deschide usa noului. Ti-ai facut lista cu prioritati? Stii ce-ti doresti?