Login

Cursuri gratuite

Sfatul Terapeutului

Sfatul terapeutului

Vezi toate intrebarile | Vezi categorii intrebari

Adreseaza o intrebare pe grup sau sub anonimat

Sotia mea a fost externata acum 3 zile de la spitalul Nifon Buzau, avand diagnosticul: tulburare psihotica acuta tranzitorie.

Terapeuti RO 1:06pm Jan 31
Mesaj:
Buna ziua,sotia mea a fost externata acum 3 zile de la spitalul Nifon Buzau avand diagnosticul tulburare psihotica acuta tranzitorie ,insa noaptea nu se poate odihni (decat 3-4 ore se trezeste cu frisoane si nu mai adoarmi deloc) ,tratamentul prescris:rispolept consta 37,5mg 1-fiola la 2 saptamani ,risperidona 1mg/2zi timp de 2sapt. orfiril long 500mg 1/zi ,imovane 7,5mg/1zi ,tritico 150mg 1/3zi
Ce e de facut multumesc ?

Carmen Badea 1:17pm Jan 31
Luati legatura cu medicul psihiatru care a prescris tratamentul. Numai el e in masura sa ajusteze dozele. Poate e bine ca sotia sa stea de vorba si cu un preot.

Andreea Ștefiuc 3:31pm Jan 31
Din cate stiu unul dintre efectele secundare ale rispoleptului este insomnia manifestata in diverse forme. Cred ca ar fi bine totusi sa discutati cu medicul psihiatru despre efectele tratamentului in general (si cele pozitive si cele negative), doar el este in masura sa aprecieze care ar trebui sa fie urmatorul pas. Insomnia insa apare si ca un simptom pentru o varietate de alte tulburari, de aceea cred ca ar fi indicata si o vizita la un psiholog clinician care poate evalua starea generala a sotiei dumneavoastra si identifica alte posibile cauze (inafara de cele fiziologice ca raspuns la medicatie) ale acesor manifestari. De asemenea un psiholog clinician va va putea da recomandari bazandu-se pe rezultatele evaluarii.Nu cred ca un preot are pregatirea necesara pentru a ajuta in vreun fel in acest caz.

Diana Nicolescu 3:44pm Jan 31
Sustin cele spuse mai sus de colega mea. Dupa un consult cu medicul psihiatru (nu orice doctor de familie), care trebuie informat despre efectele medicamentelor, si care poate sa va ajusteze dozele sau chiar sa schimbe unele medicamente, este indicat sa apelati la un psiholog clinician pentru evaluare si la un psiholog cu competente in psihoterapie. Un preot nu are niciuna dintre aceste competente.

Botezat Radu 4:12pm Jan 31
prima luna de tratament este practic de obisnuire cu medicatia… consultati psihiatrul cand aveti intrebari si mergeti inainte cu rabdare

Diana Bordeianu 6:42pm Jan 31
Eu consider ca ar fi bine sa stea de vorba cu un psiholog, nu cu un preot…. daca vrea o indrumare avizata

Carmen Badea 6:49pm Jan 31
Indiferent cu cine sta de vorba, important este un lucru : medicatia psihotropa, in acest caz, este indispensabila. In rest, este alegerea dumneaei cu cine doreste sa isi discute problemele.

Daniela Manole 8:25pm Jan 31
cel mai indicat este sa discutatii cu medicul care a prescris medicatia,nu cu un alt medic,pt ca il cunoaste,in rest cate capete atatea pareri.Medicatia se poate ajusta,de medicul care a initiat tratamentul,in functie de toleranta pacientului la medicamente si in functie de cat de pronuntate sunt reactiile adverse.In nici un caz preotul sau psihologul ,nu v-a putea combate reactiile adverse ale medicamentelor,pentru ca am observat ca asta defapt va deranjeaza,frisoanele,insomnie…

Facebook si parteneri

Loading

Sustinem

vegani romania

Implant dentar pret

Cauta un terapeut sau adreseaza o intrebare

16004 raspunsuri primite pentru 3293 intrebari
(in categoria actuala: 6302 raspunsuri primite pentru 1506 intrebari)