anonim de pe www.terapeuti.ro:
Bună…Am 15 ani și simt că viața mea nu mai poate continua în acest fel.
Mama mea mă tratează ca pe un GUNOI. În fața ei eu nu însemn absolut nimic, ea este ”atotștiutoare”. Nu înțeleg ce vrea de la mine, am cea mai mare medie din școala la care învăț, în toți anii am învățat cât de mult și-a dorit… Dar păcat că ea doar asta își dorește. Nu mă lasă să ies din casă, nu am voie să am prieteni (nici eu, nici tata), nu am voie să îmi spun punctul de vedere pentru că mă înjură și mă jignește, nu am voie să vorbesc cu nimeni (îmi controlează tlefonul, mesajele și urlă dacă îndrăznesc să vorbesc cu cineva), nu acceptă ideea că am nevoie de LIBERTATE pentru că în joc intră tinerețea mea și viața mea socială (care este foarte afectată, nu am niciun prieten), nu primesc deloc bani de buzunar(nu că m-ar deranja foarte tare din moment ce nu am voie să ies din casă deloc), mereu mă amenință cu bătaia și folosește replica ”eu te-am făcut pe tine, nu tu pe mine” sau ”eu te-am făcut, eu te
omor”, m-a și abuzat de câteva ori (m-a strâns de gât, de mâini, m-a bruscat, m-a lovit). Când vede cpă plâng vine și mă atacă și mă face să plâng și mai tare (ceea ce nu mi se pare normal din partea unui părinte, eu dacă aș vedea că copilul meu plânge, aș încerca să îl liniștesc). Să nu mai zic că nu am camera mea pentru că noi stăm într-o garsonieră și pe lângă asta, toată ziua stă cu gura pe mine, îmi urmărește orice mișcare și mereu urlă, orice aș face, iar eu nu am voie să spun nimic, la fel nici tata.
Nu aveți idee de câte ori mi-a trecut prin cap să mă sinucid, dar mereu am încercat să mă gândesc că nu va fi așa toată viața, deși îmi este foarte greu să rezist, simt că cedez psihic…

Psiholog Monica Enescu 8:13am Jun 19
Cred ca este foarte greu pentru tine sa traiesti in atmosfera asta. Mama ta lucreaza sau sta acasa? Spui ca nu te lasa sa iesi din casa si nici sa ai prieteni, are si motive pentru care nu te lasa? De ce crezi tu ca face asta? Din ce inteleg eu aceleasi lucruri i le impune si tatalui tau, iar el le accepta. Nu stiu daca mama ta s-a comportat mereu in acest fel si daca asa a fost relatia voastra si inainte, in copilarie de exemplu. Pare ca mama ta sufera de o tulburare de personalitate si ar avea nevoie de ajutor specializat din partea unui psihiatru. Nu este normal ceea ce face, de la abuz fizic si emotional pana la a-ti interzice sa iesi sau a nu-ti permite sa vorbesti cu cineva. Daca ea te mai ameninta sau loveste spune-i ca vei suna la politie daca iti mai face ceva. Este evident ca si tu si probabil si tatal tau sunteti victimele abuzului in familie. Nu stiu din ce parte a tarii esti, insa iti las niste linkuri utile pentru a apela la protectia copilului, in fiecare judet exista un departament pentru asistenta sociala si protectia copilului si eu te sfatuiesc sa ii suni, sa le spui situatia ta si sa gasesti o solutie impreuna cu ei. Te felicit pentru curajul de a scrie acest mesaj si a cere ajutorul, e un pas important si te incurajez sa nu te opresti aici. Tine-ne la curent cu starea ta! Numai bine iti doresc!
http://www.copii.ro/activitate/institutii-la-nivel-local/contacte-dgaspc/
http://www.telefonulcopilului.ro/
http://www.telefonulcopilului.ro/dupa-ce-apelezi-tc