Buna ziua, ma numesc Ionut si am 26 de ani. eu in 2008 am cunoscut o fata in Republica ceha..Michaela, de atunci sunt cu ea..intre timp in 2010 am cunoscut si o romanca..Dorina si am tinut legatura, de atunci practic timpul meu il impart intre Romania si Cehia..dar problema e ca Dorina se afla la mine acssa si ea stie ca muncesc aici in Cehia si ca cu Michaela am incheiat..desi banuieste ea ceva dar a acceptat sa vin ca in Romania este greu si asta e..deci cum sa fac..le iubesc pe amandoua..cand sunt aici in Cehia vreau cu Dorina si ma gandesc la ea..in Romania la fel cu Michaela si sufar tot asa..CUM SA ALEG SA SUFAR TOT MAI PUTIN..IMI E GREU SI NU POT SA ACCEPT CA NICI UNA SA FIE AL ATCUIVA DESI EU GRESESC SI POATE SI SUNT PEDEPSIT..UN SFAT MI-AR PRINDE BINE..VA ROG ORICE SFAT AM SA IL APRECIEZ!!! MULTUMESC ANTICIPAT!!
Pirvan Marinela 8:37am Jul 24
Iei o foaie de hrtie o imparti in doua si scri sus in partea dreapta numele Dorinei si in partea stinga numele Mihaelei pe urma sub fiecare scri sentimente trairi. pe urma lasi sa treaca o saptamina si le citesti iti vei da seama care te atrage mai mult .Trebui sa exziste o diferenta intre ele .
Louise Faith El-Ali 9:42am Jul 24
Eu nu cred ca iubesti pe niciuna. Tot ce simti e posesivitate/dependenta afectiva pe care o confunzi cu iubirea. Sfatul meu este sa le lasi in pace pe amandoua si sa inveti sa te iubesti pe tine mai intai. In sufletul unui barbat care iubeste cu adevarat nu poate fi decat o singura femeie. ;)
Viorel Mocanu 9:58am Jul 24
Ionut sa incep cu o gluma… daca tot ai posibilitati financiare ca muncesti "afata", te "muti" la musulmani si asa ai doua neveste si ai scapat de grija :) Inteleg ca e greu pentru tine oriunde esti ca sa fii singur… insa tu pentru viitor ce iti doresti? Dorina e la tine acasa sau e la tine in Romania? Esti casattorit cu Dorina sau doar prieteni? Ce asi face eu personal in locul tau? Asi alege acel loc unde am un viitor si asi ramine linga persoana cu care sa imi pozi construi un viitor, nu doar sa imi consum sentimentele. SUCCES
Ivan Irina 10:06am Jul 24
o sa ramai singur…

Daniela Monica Guzu-psiholog 12:29pm Jul 24
In prezent exista conceptul de relatii multiple si sunt cei care aleg acest gen de iubire. Da, ALEG, cei implicati in relatiile multiple este important sa stie acest lucru. Daca nu atunci MINCIUNA, STRESUL, CERTURILE sunt cuvinte cheie in aceste relatii. Atat Dorina cat si Michaela au dreptul sa stie ce se intampla cu relatiile lor si au dreptul sa alega daca doresc sa fie in relatii multiple sau nu. Oricare alergere este corecta. NIMENI nu este obligat sa fie in aceste relatii daca nu doreste. Detectez in situatia ta o umbra de egoism. Ce zici daca iubitele tale mai au alti iubiti? Doar sunteti in relatii multiple. Nu? Intelegi egoismul? Oricum daca afla cele doua femei atunci te scutesc pe tine de alegeri. :) )))))))))))))))))))) GANDESTE BINE, te joci cu sufletul si iubirea lor.