anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua! Va scriu pentru că sunt la capătul puterilor. În noiembrie 2015 am avut un incident în care am fumat marijuana si am avut un atac de panica foarte mare. De atunci (deci de 7 luni) mă confrunt zi de zi cu depersonalizarea. Pur si simplu nu mai suport.. de fiecare dată când îmi aduc aminte de aceste stări mi se întâmplă si câteodată sunt foarte intense. Cel mai des mi se întâmplă când sunt afara si m.au determinat să petrec mult mai mult timp în casă. Sunt foarte agresiva când am DP, nu mai pot să mă controlez. Am momente când pur si simplu vreau doar să dorm ca să nu mai simt nimic.
Va rog să mă ajutați. Ce as putea sa fac sa se termine odată chinul asta? Nu mai suport..
Mulțumesc!

Psiholog Laura Sandu 6:26am Jun 14
Nu stiu ce numesti tu depersonalizare, dar nu pare ca pui eticheta corect. Anxietatea ta e asa de mare ca ai ajuns sa eviti sa iesi din casa, ceea ce-ti limiteaza viata. Vestea buna este ca de anxietatea si atacuri de panica nu se moare! Alta veste buna este ca e foarte "tratabila" in terapie, adica are mari sanse de reusita si marea majoritatea a celor care o abordeaza in terapie, o si dovedesc. Vestea "proasta" este ca singura nu e posibil sa o rezolvi si va trebui sa-ti faci curaj sa-ti alegi un terapeut si sa te ocupi de anxietatea ta!