Buna ziua.am 21 de ani si sunt casatorita de 2 ani..sotul meu are 27 si in urma cu un an a decis singur sa incerce daca putem sa facem copii..lui ii era frica k nu va putea si a decis acest lucru fara sa vorbeasca cu mine desi eu ii tot spuneam k nu e momentul potrivit pt un copil..acum avem un baietel de 5 luni si de o perioada eu sunt tot timpul nervoasa si suparata..gasesc tot felul de motive pt a ma certa cu sotul meu..imi iubesc copilul foarte mult dar simt k nu eram pregatita sa devin mama..e o responsabilitate foarte mare si sotul nu prea ma ajuta cu copilul doar cand ii spun eu sau ma cert cu el..acum sunt foarte stresata am examene la facultate si trebuie sa am grija si de copil pt ca nu vrea sa stea mult timp cu altcineva..ma simt ciudat ca nu mai pot sa fac nimic din ce faceam inainte iar cand las copilul cu altcineva nu pot sa ma concentrez la ce fac pt ca ma gandesc la copil. simt ca starea care o am e din cauza sotului pt ca nu a asteptat pana cand consideram eu ca e momentul potrivit pt un copil..macar pana terminam facultatea..am prea multe responsabilitati si simt ca nu mai pot sa fac fata..ma stresez foarte mult nu mai am pofta de mancare si am slabit in ultimul timp..va rog sa imi spuneti cum as putea trece peste starea pe care o am
Nourescu Roxana 9:31am Jun 25
Cred ca ar fi util sa mergeti la un psiholog,. De aici nu puteti obtine mare lucru, cel mult cateva sfaturi si de aceea e important sa aveti un psiholog cu care sa vorbiti pe indelete ceea ce va preocupa.De linistea dvs depinde si linistea copilasului.

Psiholog Oproiu Teodora 12:07pm Jun 25
Datorita fragilitatii psihice pe care o traversati, in aceasta perioada pot aparea numeroase probleme psihice (bluesul, depresia post-partum, etc) cat si dificultati in relationarea cu bebelusul: angoase, fobii, probleme de atasament etc. Se intampla adesea ca unele femei sa nu simta in mod spontan ceea ce se cheama « instinct matern ». Pentru acestea accesul catre maternitate si catre propria lor feminitate este adesea dificil si plin de obstacole.Iar problemele cu care va confruntati(stresul facultati, neimplicarea sotului in cresterea copilului, faptul ca ati acceptat sa faceti un copil atunci cand nu considerati momentul cel mai potrivit) toate astea doar impreuna cu un specialist puteti sa gasiti resursele interioare pentru a trece peste perioada in care va aflati! si ce e mai grav este ca starea se poate agrava!