Buna! Eu am 15 ani. Acum un an si cateve luni, mai precis in decembrie 2012, mama mea a fost la spital la Iasi pentru a face o operatie grava, care era pe viata si pe moarte. Acasa am ramas doar eu, fratele meu care este cu un an si 8 luni mai mare decat mine si cu tata. Mama a stat ceva timp in spital. Eu si fratele meu veneam in mare parte la ora 14:20 de la scoala. Iar tata ajungea cam pe la ora 18 – 19 acasa. Si de fiecare data cand venea acasa, venea beat, tipa la mine, se lua de mine ca nu am facut aia, ca aia nu e bine, ca de ce usa e descuiata. Mereu gasea un lucru marunt din care sa poata tipa la mine. Incepea sa gesticuleze. Iar eu il privem in ochi, in ochii lui tulburi… iar mai apoi imi mutam privirea in alt loc, deoarece imi dadeau lacrimile de durere sufleteasca. Si pentru a scapa de tipetele lui ma puneam in pat, langa mine se punea si fratele meu, stangeam lumina si ne prefaceam ca dormim. Dar eu plangeam incontinu. Simteam ca nu mai rezist. Simteam ca vreau
sa plec departe de casa. Simteam ca nu mai avea nici un rost sa mai traiesc. Seara de seara faceam acest lucru. Tata se lua numai de mine. Fratelui meu nu ii spunea absolut nimic. De atunci imi urasc tatal, nu il suport, nu ii pot vorbi cu calm, din orice ne certam, nu putem vorbi normal. Iar mama imi cere sa il respect, sa ii vorbesc frumos, dar ea nu stie ce s-a intamplat cat ea a fost in spital.
Vreau sa imi pot respecta tatal, vreau sa pot vorbi cu el normal cum o faceam inainte de a se intampla acest lucru. A trecut un an si cateva luni de atunci si eu tot nu pot vorbi cu el. Ce pot face pentru a putea trece peste? Ce pot face pentru a pune niste caramizi la temelia relatie tata- fica? Spunetimi ce pot face…
Gibellini Camelia 9:15pm Feb 19
iti sugerez sa iti ierti tatal,atat poate sa de-a in acest moment de suparare,dar sa nu uiti va iubeste si nu avem voie sa criticam si sa judecam parinti,o sa vina si momente frumoase cand o sa fie armonie si bucurie in casa ai intelegere si rabdare fi alaturi de tatal tau acum are nevoie de tine mai mult de tine

Consiliere Psihologica Anna Ri 9:26pm Feb 19
draga mea, daca pana la plecarea mamei tale la spital ai avut o relatie buna cu tatal tau, atunci ma gandesc ca reactiile lui fata de tine veneau dintr-o frica, si anume de a o pierde pe mama ta (“pe viata si pe moarte”)… o frica pe care nu si-o putea controla… tu insa nu esti de vina. parerea mea este ca ar trebui sa vorbesti cu mama ta despre ce s-a intamplat in absenta ei, pt ca ea sa inteleaga de ce iti vine greu sa il respecti din nou pe tatal tau, pt ca acest secret sa nu devina din ce in ce mai mare si mai greu de dus… apoi, ai nevoie sa lucrezi iertarea in relatie cu tatal tau… gasesti Seminarul Iertarii pe saitul sfintiiarhangheli.ro Curaj, suflet frumos!