anonim de pe www.terapeuti.ro:
Sotul meu mi-a spus astazi ca sunt ”grasa cat china, cat dulapul”, prima data in viata, avand in vedere ca sunt in a cincia luna de alaptare exclusiva a celui de-al doilea copil. In plus, m-a si injurat. Am 76 kg, cam cu 10 in plus, dar ce mi-a spus astazi m-a ranit mult. Inseamna, cred, ca nu ii mai plac asa cum sunt, iar de injurat, din familia lui a invatat. Suntem intelectuali amandoi. Oare sa nu ne mai iubim? Singura mea reactie e sa ma razbun, sa-i arat ce pierde. Ce ma sfatuiti sa fac?
Botezat-Antonescu Radu 6:06am Jun 13
intelectuali sau nu… pare ca undeva in relatia Dvs. comunicare a avut mult de suferit. Este o problema de cuplu care nu poate duce la o rezolvare buna nici cu el purtandu-se in acest mod, nici cu Dvs, ‘aratandu-i ce pierde’… s-ar putea sa aveti toti 4 de suferit. Asezati-va calm la masa, incercati sa fiti atenti mai mult empatic unul la celalalt si sa gasiti in liniste ‘radacina’ problemei (se poate sa discutati si cu un consilier de cuplu) si sa o eradicati. "La nervi" nu aveti prea multe sanse sa se termine cu bine. Succes!
Irina Cohal 6:18am Jun 13
Pe langa faptul ca el a fost lipsit de tact, tu esti inca sensibila la 5 luni de la nastere. N-ar trebui sa fii in situatia de a te confrunta cu astfel de remarci, dar….daca el nu poate mai mult, incearca sa fii tu constructiva. Povesteste-i mamei lui sau surorii ce s-a intamplat si roaga-le pe una din ele sa-i explice sotului.

Psiholog Cristina Cristea 7:22am Jun 13
In astfel de imprejurari – copil mic, schimbari fizice ale mamei- multi barbati clacheaza. Poate ca era nervos-nu ati spus in ce imprejurari a spus acele cuvinte- poate ca era obosit. Taticii trec prin stari asemanatoare cu cele prin care trec mamicile, atunci cand este un sugar in casa. Eu zic sa vorbiti deschis si sa-i spuneti ca ati fost ranita de cuvintele sale. Daca e prima data cand s-a intamplat e posibil sa nu se mai repete. Poate are nevoie de putin spatiu, de putina liniste.