Ciobanu Raluca – Consilier psihologic și art terapeut Phronetik | Pegagog de recuperare – București
Ciobanu Raluca – Consilier psihologic și art terapeut Phronetik | Pegagog de recuperare – BucureștiDetalii activitate
Raluca Ciobanu – consiliere psihologica și art terapie Phronetik, pegagog de recuperare, membru COPSI – psiholog cu drept de librea practica, membru EFAT ( The European Federation of Art Therapy)
Experiența profesională:
- 2017 -prezent: Consiliere prin art terapie – sedinte individuale si de grup in cadrul proiectului “Contureaza viitorul”;
- 2016: Asociatia Cred’Art – art terapeut – consilierea copiilor in cadrul atelierelor de art terapie – Scoala Montessano, Bucuresti;
- 2015-prezent: Spitalul de Psihiatrie Titan „Constantin Gorgos” – art terapeut – consiliere adulti in cadrul sesiunilor de art terapie – sedinte individuale si de grup;
- 2015-prezent: Organizare diverse ateliere creative pentru copii;
- 2015-prezent: Colaborator pentru ora de arte plastic – diverse gradinite;
- 2015-prezent: Pedagog de recuperare, tutore/technician terapie ABA – Lucru cu copiii – sedinte individual sustinute in mediu rezidential;
- 2015: Spitalul de Psihiatrie Titan „Constantin Gorgos” – art terapeut – Consilierea copiilor, adolescentilor in cadrul sesiunilor de art terapie – sedinte de grup;
- 2014-2015: Asociatia Invingem Autismul – pedagog de recuperare, tutore/technician terapie ABA.
Responsabilitati:
- Implementarea programelor de invatare si de dezvoltare abilitatilor cognitive, lingvistice si de comunicare;
- Implementarea programelor necesare cresterii autonomiei si independetei;
- Monitorizarea comportamentelor problematice si implementarea programelor de interventie comportamentala;
- Monitorizarea progresului copiilor;
- Generalizarea abilitatilor sociale si facilitarea relatiei: copil – colegi; copil – terapeut; copil – invatator/educator;
- Planificare si sustinerea activitătilor de arte plastice si decorative: desen, pictura, modelaj, colaj;
- Crearea unei admosfere de siguranta, securitate, deschidere adaptata grupului;
- Stabilirea obiectivelor recuperarii clar, concis, evidentiind metodele de lucru care se vor utiliza si termenele de finalizare ale acestora;
- Stabilirea scopului de recuperare cu realism si obiectivitate in functie de particularitatile fiecarui caz in parte, impreuna cu echipa multidisciplinara;
- Stabilirea activitatilor specifice de stimulare si recuperare pe baza opiniilor exprimate de specialistii din echipa multidisciplinara si in functie de alti factori implicate in realizarea recupererii;
- Elaborarea si redactarea planului de interventie personalizat pe baza unor date reale, complete si verificabile;
- Modificarea planului de interventie in functie de situatiile care impun.
Educație și formare:
2013-2015: Program formativ in Art-terapie Phronetik – Asociatia Romana de Terapii Expresive, Bucuresti (România);
2014: Participare Conferinta Nationala de Analiza Aplicata a Comportamentului, editia a III-a;
2013: Participare Conferinta Nationala de Analiza Aplicata a Comportamentului, editia a II-a;
2013: Curs de formare continua „Tehnici de psihoterapie cognitiv comportamentala si analiza comportamentala aplicata in tulburările de spectru autist” - Asociatia de Psihoterapii Cognitive si Comportamentale din Romania, Bucuresti (România);
2013: Curs “Reconcilierea vieţii de familie cu viaţa profesională” - Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti;
2012: Curs “Pedagog de recuperare” - Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti;
1997-2001: Licenta Psihosociologie – Facultatea de Psihologie si Sociologie, Universitatea Hyperion, Bucuresti (România).