Login

Balneofizioterapie | Kinetoterapie | Masaj terapeutic

Cursuri gratuite

Sfatul terapeutului

Susținem

vegani romania

Implant dentar pret
Murvai Paula – Logoped | Psihopedagog – Blaj

Murvai Paula – Logoped | Psihopedagog – Blaj

Murvai Paula – Logoped | Psihopedagog – Blaj

: Masterat in terapia tulburarilor de limbaj si audiologie educationala. Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, sectia Psihopedagogie Speciala.
: Blaj
: Blaj
:

Detalii activitate

Logoped si psihopedagog specializat in lucrul cu copii si adulti cu tulburari de limbaj:

  • Examinarea si evaluarea tulburarilor de limbaj si comunicare;
  • Dezvoltarea si implementarea planurilor de terapie a limbajului si imbunatatirea abilitatilor de comunicare;
  • Dezvoltarea si implementarea planurilor de terapie a tulburarilor de invatare;
  • Dezvoltarea si implementarea programului educational individualizat.
  • Lasa un comentariu
  • Trimite mesaj privat
Pentru a trimite mesaje private trebuie sa aveti un cont si sa fiti logat.
Inregistrarea dureaza 1 minut, este gratuita si va faciliteaza primirea pe mail a raspunsurilor terapeutilor contactati.
Alternativ, puteti sa lasati un mesaj apasand butonul "Lasa un comentariu" de mai sus.

Lasa un comentariu

2 Mesaje la “Murvai Paula – Logoped | Psihopedagog – Blaj”

  • Susnea ana maria spune:

    Bună ziua. Am și eu un băiețel de 5 ani cu întârziere de vorbire. As dori dacă vreți sa luam legătura. Mulțumesc mult

  • Pana Mihai spune:

    Stimata doamna,

    Utilizarea tehnologiei avansate conduce la cresterea eficacitatii serviciilor oferite, conduce la cresterea renumelui si implicit a numarului de clienti.

    Asociatia SNAC Romania va propune doua programe profesionale de utilitate publica Logopedix – software profesional de logopedie si Tara V2015 – “Neuroeducatie si interventii terapeutice specifice in TSA si pentru copii cu CES”.
    Inovatia propusa de noi in abordarea terapiei care va creste eficacitatea demersului terapeutic consta in inducerea unei stari modificate de constiinta copilului, similara hipnozei, inainte de inceperea procesului de invatare.
    Diferenta majora intre hipnoza si aceasta stare modificata de constiinta este luciditatea copilului, reducerea hiperactivitatii cerebrale, inducerea unei stari de receptivitate si scaderea rezistentei copilului. Poate fi masurata printr-o analiza cu un EEG care ne va indica dupa 10 minute frecventa Alpha (8-12Hz) si dupa 30 minute frecventa Theta (4-8 Hz).
    Frecventa Theta are un rol important in programele de modificare a comportamentului si a fost folosită ca tratament împotriva dependentei de droguri, fumat, jocuri de noroc sau alcool. Este o stare a invătării supreme, a reprogramării propriei minti, a amintirii viselor si a auto-sugestiei.

    Frecventa Theta a fost indentificată ca poarta către învătare si memorie. Undele Theta se folosesc in tehnicile de invatare si memorare rapida.
    Metoda a fost conceputa pentru reducerea hiperactivitatii cerebrale si sa stimuleze starea de receptivitate a copilului, sa echilibreze emisferele cerebrale, dar sa si trezeasca stari afective in copil.
    Neurorezonaţă Sonoră induce o profundă stare de echilibru şi coerenţă mentală, sincronizând complet undele cerebrale în cele două emisfere ale creierului. Această sincronizare îmbunătăţeşte într-un mod evident funcţionarea creierului şi controlul functiilor cerebrale.

    Dacă sunteți interesata sau cunoașteți persoane care ar putea fi interesate de aceste instrumente sau doriți detalii despre softurile prezentate, va stam la dispozitie.

    Putem demonstra in timp real parintilor, clientilor nostri eficienta neurorezonantei sonore utilizand un EEG portabil care masoara undele cerebrale ale creierului in timp ce copilul lucreaza cu programul profesional de invatare Tara v2015.

    Programele noastre profesionale sunt utilizate de peste 10 ani in special pentru copii cu cerinte educationale speciale, pentru invatare si evaluare copii cu TSA (Tulburari din spectrul autist), deficiente mintale, retard de limbaj, ADHD, hiperkinezie, sindrom Down.

    Printre utilizatorii instrumentelor noastre profesionale se numara DGASPC Timis, CJRAE Bacau, CSEI “C.Pufan” Timisoara, DGASPC Mures, CJRAE Dolj, CSEI nr.1 Cluj, DGASPC Arges, CSEI nr.1 Suceava, CJRAE Suceava, CSEI nr.1 Oradea, CJRAE Neamt, DGASPC Constanta, CJRAE Bistrita, DGASPC Bistrita Nasaud, CJRAE Prahova, DGASPC Bacau, CSEI nr.1 Bacau, DGASPC Dolj, DGASPC sector 6 Bucuresti, DGASPC Salaj, CSEI “Elena Doamna” Focsani, CSEI “Sf. Andrei” Gura Humorului, Scoala Speciala Tulcea, CSEI Primavara Resita, Centrul Scolar Breaza, Scoala Gimnaziala “M.Montesori” Bacau, Spital Judetean de Urgenta ” Dr. Constantin Opris” Baia Mare, DGASPC Satu Mare, Asociatia ,,Nu Esti Singur” Vaslui, CSEI CHRISTIANA Bocsa, Asociatia Pariter Arad, CSEI Lacrima Bistrita, Fundatia “Un copil, o speranta” Sibiu, Asociatia “Sf. Paraschiva si Visarion” Slatina, Asociatia “A.B.C.D.”, Asociatia in Beneficiul Copiilor cu Dizabilitati Bucuresti, Asociatia Covorasul Fermecat Ilfov, Asociatia Pro Assisto Campia Turzii, Asociatia Autism Baia Mare, Asociatia Dincolo de Tacere Galati, Asociatia de Sprijin pentru Parinti si Copiii cu Autism Galati, Asociatia ”Intelege Autismul” Arad, etc.

    Programul – Tara V2015 – “Neuroeducatie si interventii terapeutice specifice in TSA”– instrument terapeutic si de invatare, program profesional specializat in metode de invatare a limbajului si terapia copiiilor cu TSA (tulburari din spectrul autist), deficienti mintali,
    ADHD, sindrom Down, hipoacuzici si cu intarzieri in dezvoltarea limbajului.

    Logopedix – software profesional de logopedie, specializat in corectarea tulburarilor de limbaj, dislalie si dislexie.
    Programul Evalogos – evaluare psihologica, psihosomatica si evaluarea limbajului
    Programul Tara V2008 – soft profesional de invatare si evaluare a limbajului pentru copiii cu deficiente mintale, hipoacuzici si surzi.
    Prezentare “Tara V2015 – Neuroeducatie si interventii terapeutice specifice in TSA”
    Avantajele si eficienta programului constau in cresterea eficacitatii in implementarea informatiilor la nivelul subconstient al copilului cu CES, stimulare vizuala si auditiva, echilibrarea emisferelor cerebrale prin stimulare auditiva de tip neurorezonanta si crearea de asociatii cognitive la nivel subconstient.
    Inovatia principala programului profesional Tara v2015 consta in inducerea unei stari modificate de constiinta copilului, similara hipnozei, inainte de inceperea procesului de invatare.
    Programul include:
    - tehnici pentru dezvoltarea inteligentei emotionale,
    - interventii cognitive pentru copiii cu CES
    - actiune neurologica pentru deficientii mintali si copiii cu TSA
    - neuroeducatie pentru copiii cu CES
    - terapia prin expunere pentru reducerea anxietatii
    - barometrul emotiilor

    Avantaje majore ale instrumentului terapeutic si de invatare Tara v2015:
    - Scade rezistenta copilului in procesul de invatare
    - Reducerea hiperactivitatii cerebrale in cazul copiilor cu TSA
    - Cresterea autonomiei persoanei cu autism si reducerea timpului alocat terapiei.
    - induce starea alpha joasa la nivelul creierului, ceea ce echivaleaza cu eficienta terapiei cognitiv comportamentale in starea de hipnoza, cu diferenta ca starea de constiinta a copilului nu se altereaza, copilul ramane lucid (in hipnoza aveam o stare alterata datorita inconstientei pacientului).
    - Operarea cu informatii direct in subconstientul copilului
    - Faciliteaza structurarea subconstientului prin oglindirea informatiilor din mediul exterior copilului.
    - echilibrarea emisferelor cerebrale prin stimulare auditiva de tip neurorezonanta
    - crearea de asociatii cognitive la nivel subconstient.

    Totodata are o actiune neurologica la nivelul creierului prin echilibrarea emisferelor cerebrale si inducerea frecventei ALPHA creierului, ceea ce conduce implicit la o stare modificata benefic de constiinta a copilului, similara hipnozei, dar fara efecte nocive, copilul avand o stare de luciditate si receptivitate necesare procesului de invatare.

    Prin utilizarea programului de Neurorezonanta din cadrul softului Tara v2015, se induce o stare de transa usoara copilului, ceea ce permite scaderea rezistentei la invatare, reducerea stresului si operarea la nivel subconstient al informatiilor.
    Ceea ce faciliteaza trecerea peste problemele neurologice de transmitere a informatiei din mediu exterior catre structurile psihice ale copilului.

    Programul Tara V2015 ajuta la construirea de asocieri cognitive, asociere intre sunet si reprezentarea imaginilor.
    Programul “Tara v2015” este eficient in crearea de asocieri cognitive intre imagine si utilitatea obiectului din imagine.
    O alternativa eficienta si moderna la terapia ABA – programul Tara V2015 – “Neuroeducatie si interventii terapeutice specifice in TSA”– reduce stresul copilului cu TSA, creste eficacitatea terapeutica, reduce costurile, creste semnificativ achizitiile si timpul alocat procesului terapeutic si de invatare, reducerea hiperactivitatii cerebrale.

    Cercetari care vin in sa demonstreze eficienta terapeutica prin utilizarea neurorezonantei sonore:
    - Department of Physiological Psychology, Institute of Psychology, UniÍersity of Salzburg, Hellbrunnerstr. 34, A-5020 Salzburg, Austria:
    Oscilațiile alfa și theta pe EEG reflectă functionarea cognitiva și performanta memoriei, a review and analysis Wolfgang Klimesch.

    - Department of Psychology, Biological Psychology Section, University of Graz, Austria:
    Sensitivity of EEG upper alpha activity to cognitive and affective creativity interventions,
    Andreas Fink, Daniela Schwab, Ilona Papousek

    - aDepartment of Psychology, Drexel University, MS 626, 245 N. 15th Street, Philadelphia, PA 19102-1192, USA, bDepartment of Psychology, University of Tennessee, Knoxville, TN, USA:
    Viteza alpha de vârf: o măsură electroencefalografică a pregătirii cognitive (Peak alpha frequency: an electroencephalographic measure of cognitive preparedness) Efthymios Angelakisa,*, Joel F. Lubarb, Stamatina Stathopouloua, John Kouniosa

    Programele software si instrumentele tehnologice oferă posibilitatea de a reduce volumul de muncă al terapeutului (reduce costurile programelor de intervenție), și îmbunătățeste abilitățile copiilor, oferindu-le astfel posibilitatea de a se adapta în societate. (Thill, Pop, Belpaeme, Ziemke, &Vanderborght, 2012).

    Cercetările au evidentiat ca acesti copii cu TSA tind să fie mai responsivi atunci când conținuturile intervențiilor sunt livrate cu ajutorul unui instrument tehnologic. Studiile au arătat că indivizii cu TSA răspund mai bine la cerințe atunci când feedback-ul primit în legătură cu performanța lor vine din partea unui instrument tehnologic (Whalen și
    colab., 2010;. Ozonoff, 1995).

    Va stam la dispozitie pentru detalii suplimentare.

    In asteptarea unui raspuns din partea dvs. va rog sa primiti intreaga noastra consideratie,

    Cu respect si cele mai bune ganduri,
    Mihai Pana
    psihoterapeut & psiholog clinician,
    vicepresedinte
    ASOCIATIA SNAC ROMANIA
    mobil 0754.23.00.00
    membru al International Center for Clinical Excellence (ICCE)

Loading

Cauta un terapeut sau adreseaza o intrebare

18572 raspunsuri primite pentru 3915 intrebari