Login

Sfatul Terapeutului

Sfatul terapeutului

Vezi toate intrebarile | Vezi categorii intrebari

Adreseaza o intrebare pe grup sau sub anonimat

Am avut un episod depresiv cu insomnii pentru care mi s-a dat tratament cu Mirzaten. La fiecare mica problema voi avea insomnii si depresie?

Terapeuti RO 7:28am Nov 4
Mesaj:
Buna
Sint Mihaela am 40 de ani , am avut un episid depresiv in decembrie 2013, cu insomnii 2 saptamini diagnosticata cu depresie , tratament 5 luni , cu mirzaten .Intre tmp s-au mai ameliorat si din problemele , pe care le eveam atunci dar nu in totalitate , acum in urma unei schimbari la w , iar nu am dormit , am inceput sa iau antidepresiv daciaplant ,e ok.Ma intreb la fiecare mica problema voi avea insomnii?
Astept raspuns cu nerabdare
Multumesc

Botezat-Antonescu Radu Andrei 9:33am Nov 4
poate ar fi bine sa faceti si psihoterapie…

Facebook si parteneri

Loading

Sustinem

vegani romania

Implant dentar pret

Cauta un terapeut sau adreseaza o intrebare

16025 raspunsuri primite pentru 3300 intrebari
(in categoria actuala: 1064 raspunsuri primite pentru 220 intrebari)