Login

Sfatul Terapeutului

Sfatul terapeutului

Vezi toate intrebarile | Vezi categorii intrebari

Adreseaza o intrebare pe grup sau sub anonimat

Bunica mea are glaucom, dar este alergică la Cosopt.

Terapeuti RO 11:29am Feb 15
Mesaj:
Bunica mea are glaucom și urmează tratament prescris cu Xalatan și Cosopt. De câteva luni i se umflă și i se înroșesc ochii. A primit tratament antialergic, pe durata căruia pielea își revenea, după tratament simptomele revin – prurit, edem și înroșire a pleoapelor. Am ajuns la concluzia ca este alergică la Cosopt (o și ustură foarte tare la instilarea picăturilor). Întrebarea este cu ce să înlocuim Cosopt-ul și să fie compatibil cu Xalatan-ul. Avem programare la medic, dar nu mai poate aștepta până atunci și nici nu are voie să renunțe la unul dintre medicamente (tratamentul este maximal). Vă mulțumesc!

Botezat Radu 11:35am Feb 15
puteti merge si la urgenta pt a consulta un medic

Viorel Mocanu 1:41pm Feb 15
de obicei la pacientii cu glaucom, se produc des edeme oculare din cauza ca tensiunea oculare creste mult peste 12… ar fi bine o echogragie oculara. Nu a-ti precizat daca bunica mai are rest de vedere, daca mai are mare grija ca acele edeme (umflaturi) imping anteroposterior retina si se poate ajunge la cecitate totala (orbire)… cit priveste tratametul, doar medicul oftalmolog poate hotari la fatza locului… ina e nevoie de-o investigare mai atenta a globului ocular in special a dezvoltarii edemelor

S-ar putea sa te intereseze si:

Facebook si parteneri

Loading

Sustinem

vegani romania

Implant dentar pret

Cauta un terapeut sau adreseaza o intrebare

16017 raspunsuri primite pentru 3297 intrebari
(in categoria actuala: 1153 raspunsuri primite pentru 256 intrebari)