Sunt fata, am 23 de ani si simt ca viata mea se invarte in jurul mancarii. Nu suport sa am in jur mancare calorica, dulciuri sau alte chestii de genul. Sunt intr-o continua dieta in sensul ca mananc putin si slabesc 2-3 kilograme apoi le pun la loc. De aproximativ 3 ani sunt in aceeasi stare! Mananc pe fond nervos, Mananc cand sunt singura, mananc cand simt nevoia de dragoste. Imi doresc sa slabesc 10 kilograme dar ceva ma tine in loc. Parca eu ma tin in loc. Trebuie sa specific ca sunt studenta. Orice fac se conecteaza in mintea mea cu mancarea. Daca merg undeva automat ma gandesc: eu ce mananc? cum sa fac sa refuz anumite alimente? etc. De aceea refuz sa ies. Plus ca ma simt grasa desi sunt normoponderala ba chiar unele persoane imi spun ca sunt slaba si sa nu mai slabesc. Cum de se intampla asa cand eu pe cantar vad ca slabesc 2-3 kile, cei din jur spun ca sunt slaba apoi eu mananc si pun inapoi acele kilograme. Stiu, pare superficialdar ma seaca de puteri problema asta. Am ajuns sa ma simt incapabila, sa mi se para cel mai greu lucru din lume sa slabesc 5 kilograme si sa scap de obsesia asta! Multumesc frumos!
Monica Purice 11:52am Apr 28
Cum ai cautat sa …imbunatatesti starea ta pana acum ?

Psihoterapie PentruFamilie 6:24pm Apr 28
Ma intreb daca greutatea este singurul aspect asupra caruia iti place sa detii controlul? sau ar mai fi si alte aspecte din viata ta? Poate daca le explorezi impreuna cu un psihoterapeut vei reusi sa scapi de ‘obsesia asta’. Stim cu siguranta ca exista anumite comportamente de supraalimentare ce pot sa fie influentate in sens pozitiv de modificarea unor interactiuni in mediul in care traiesti si de reducerea perceptiei stresului cu care te confrunti zi de zi. Dr Rares Ignat – psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata de cuplu si familie