anonim de pe www.terapeuti.ro:
Familie: Am o problema foarte grava, recent, defapt de o vreme foarte indelungata, ma simt foarte depresiva, lipsita de viata si motivatie, si asta s-a intamplat dupa ce s-a intors tata la mama (ei fiind divoratiti, iar el a avut o aventura cu o alta femeie, plus un copil de la ea, insa a avut si probleme cu legea, stand trei ani la inchisoare, s-a ocupat cu droguri si cine stie ce alte prosti, oricum a facut doar ilegalitati si toti banii i-a cheltuit mai mult cu amanta decat cu familia.) Problema mea este, ca m-a obligat sa fac scoala de soferi, si am picat la sala de mai multe ori, i-am spus ca vreau sa renunt si ba chiar am zis ca ma duc sa lucrez sa ii dau toti banii inapoi, insa a inceput sa faca crize de isterie, aruncand in mine cu o gramada de cuvinte urate (zdreanta, proasta, imputita si altele) Recurgand chiar si la amenintari cum ar fii ca ma bate, ma strange de gat (odata chiar m-a strans de gat si m-a scuipat in fata, cand am fost mai mica si am invatat adunarea si scaderea mi-a dat peste degete pentru ca nu am stiut, mereu a fost aspru cu mine.) Plus ca asta nu este prima data cand foloseste un astfel de limbaj sau se crizeaza, tind sa mentionez ca pe parcursul copilariei am fost un copil mai plinut si el (tata ) facea mereu glume pe seama mea care ma faceau sa ma simt umilita. Astazi iar s-a repetat ma ameninta intr-una la telefon, sunt disperata, nu stiu ce sa fac. Imi zice ca vine sa ma omoare, ca ma face sa stau pe strada, ca sunt tampita si handicapata pentru ca nu vreau sa fac scoala de soferi, sunt deja majora, insa orice incerc sa fac din start este un nu (am facut scoala de asitenta) Si i-am zis ca dupa ce lucrez vreau sa incerc sa dau la arta si a inceput sa spuna ca este o prostie, ca ar trebuii sa ma duc pe acelas profil (adica asitenta), Orice vis am incepe sa comenteze, si sa ma certe spunand ca si-a irosit bani pe mine.Imi este atat de frica de el.
Tiberiu Seeberger 8:43am May 11
Bună ziua. Cum considerați că puteți rezolva această situație?

Psiholog Monica Enescu 8:55am May 11
Bună ziua! Data fiind situația, ceea ce trăiți este absolut normal. Frica, stările depresive se datorează atât abuzurilor, amenințărilor cât și invalidarii constante pe care ați suferit-o. Nu știu acum dacă locuiți cu părinții, unde este tatăl acum, dacă dvs lucrați undeva și va puteți descurca financiar? Dacă credeți ca poate deveni violent fizic mă gândesc ca ați putea anunța autoritățile. Care este relația la momentul actual intre tata și mama dvs? Este important de știut dacă va puteți baza pe susținerea ei sau mama dvs este într-o alianță cu tatăl agresor. În orice caz, cel mai benefic cred eu ca ar fi sa căutați o soluție pentru a va îndepărta de tată și de a va câștiga autonomia. Cel mai probabil el nu se va schimba….