anonim de pe www.terapeuti.ro:
Chiar daca am 15 ani am inceput sa simt ca viata nu mai are rost pe la 13 ani
Stiu ca toate visele mele care vreau sa fie indeplinite nu se vor indeplini de exemplu o cariera buna
Mereu in scoala generala eram hartuit de colegi . Am crezut ca am scapat de ei la liceu dar si acolo sunt dar in clase diferite . Imi e frica sa merg in curtea scolii fara sa fiu hartuit , m-am saturat sa ajung la ora 07:15 la scoala doar ca sa nu ma intalnesc cu ei
Mi-e frica sa le spun toate astea parintilor dar nu stiu de ce ma simt mai bine cand iau pastile in loc sa le spun
Si sa revin ca de ce viata nu are rost . Pai de ce ar avea cand lumea e asa de rea , e atat de mult rasism , razboaie etc. Mereu am esuat in toate si nu cred ca se v-a schimba asta vreodata
Cristina Anghel 8:51am May 18
Ma bucur ca ai avut curajul de a scrie aici. Inseamna ca totusi, o parte din tine stie ca viata merita traita, dar poate nu stie exact cum. In cadrul unei aliante cu un terapeut/o terapeuta vei putea redescoperi frumusetea si placerea de a trai. Exista si bine si rau. Depinde pe ce ne concentram. Ca o "recomandare" de urgenta: Fa o saptamana doar ce iti place.
Dorin-Mihail Agapie 11:36am May 18
Salut. Este important să poți discuta cu cineva, iar o prima persoană calificată în acest sens poate fi consilierul/psihologul din cadrul liceului. Ești încă tânăr și deși viața uneori este plina de răutate cum descrii tu, se găsesc oameni să facă bine… Poate tu vei fi unul dintre ei, care sa ajute omenirea și să lupte împotriva multor răutăți care au loc pretutindeni.

Psiholog Monica Enescu 11:58am May 18
Salut! Daca vei studia istoria de viata a unor oameni importanti o sa vezi ca multi dintre ei nu au avut existente usoare, multi artisti, oameni de stiinta, scriitori, inventatori pe care noi acum ii studiem au fost marginalizati, hartuiti, neintelesi si chiar si academic nu erau considerati a fi deloc straluciti. Dar poate ca in interiorul lor se afla ceva pretios, chiar daca era atat de bine ascuns ca nimeni n-a stiut sa vada. Incearca sa discuti cu cineva, asa cum te-au indrumat si colegii mei, apeleaza la psihologul scolii, incearca sa discuti cu parintii tai si poate impreuna gasiti o solutie. Fa-ti un jurnal in care sa scrii ce te framanta si citeste carti de dezvoltare personala, vei gasi si carti destinate adolescentilor. Intr-adevar lumea asta nu e un loc prea frumos dar cum ai putea aprecia ceva bun daca nu in mijlocul unei lumi ambivalente? Cum intelegi viata daca nu vezi si bunele si relele? Cum inveti sa iubesti omul daca nu ai cunoscut suferinta? Eu cred ca viata asa cum este ea, are un rost, de noi depinde rostul pe care i-l dam. Nu cauta sensul in exteriorul tau, toate raspunsurile se afla in tine! Succes!