anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua.
Sunt casatorit de 25 de ani. Incepand de la sfarsitul anului trecut, dupa decesul tatalui ei, sotia mea a inceput sa ma respinga treptat, pina s-a ajuns la refuzul oricarei atingeri, inclusiv fara relatii sexuale. Pina anul trecut am avut o viata sexuala normala impreuna cu sotia mea.
Acum motiveaza ca nu mai simte nimic pentru mine.
In prezent suntem despartiti, la cererea ei, motivand ca doreste sa-si gaseasca linistea si sa se hotarasca daca mai ramine in relatia de cuplu.
Spune ca nu exista alt barbat in viata ei. Precizez ca nu am avut conflicte, nu am avut niciodata comportament agresiv asupra ei.
Trebuie sa spun ca sotia mea are 48 de ani si este in perioada de pre-menopauza.
Ea a pierdut in ultimii 3 ani: mama, tata si bunica.
Avem o fata, cu varsta de 21 de ani, care de anul trecut din august s-a mutat cu prietenul ei.
Ce se intampla cu sotia mea?
Credeti ca sotia mea isi poate recapata sentimentele pentru mine sau starea actuala este ireversibila?
Va multumesc anticipat pentru amabilitate Dvs.
Cu stima,
Adrian
Agota Toth 6:25am Jun 17
Sotia dvs trece intr-o perioaa de ttranzitie. Atat pe partea de familie, cat si partea de " natura" A avut
Agota Toth 6:29am Jun 17
Are nevoie de timp pentru a face ordine in viata ei. Dvs trebuie sa aveti multa rabdare.Cu ajutorul unui terapeut poate sa treaca mai usor prin aeasta perioada de tranzitie.Sentimentele sunt reversibile!
Doina Zamfirescu 6:43am Jun 17
Sotia dvs. are nevoie de suport. A trecut prin niste evenimente cu mare incarcatura emotionala. Este probabil depasita de evenimentele care au avut loc. Nu stiu cum ati incercat sa gestionati dvs. aceasta situatie, dar este posibil ca ea sa fi simtit ca nu este inteleasa. Daca doreste si doriti puteti apela la terapie de cuplu.
Lia Oltean 8:19am Jun 17
Subscriu. Exista posibilitatea ca soția dvs. să nu se bucure de suport? Sau ce altceva puteți face chiar dvs. pentru a repara relația? Încercați o abordare calma, prin care amândoi sa va asumați responsabilități și dacă doriți reconcilierea relației, o puteți face într-un demers terapeutic în cuplu.
Gabriel Sima 5:27am Jun 18
Trebuie sa o intelegeti. Stati aproape de ea si pt o perioada cat timp ea se reface incercati sa lasati partea sexuala doar la capitolul autosatisfacere. Sunt sigur ca daca o sa vb cu ea si o sa o intelegeti..obiceiurile o sa reintre in normal.

Psiholog Daniel Mois 9:01am Jun 18
Nimeni nu va poate da un raspuns clar. Doar ea stie ce e in sufletul ei. Iar incapacitatea dvs de a comunica, de a o intelege, arata ca relatia e rupta. Aveti de invatat mult. Cum sa comunicati. Cum sa socializati. Si cum sa gestionati o relatie cu o persoana aflata in depresie. Un lucru e sigur, Lucrurile nu se vor rezolva de la sine, fara un ajutor specializat. Iar solicitarea acestui sprjin necesita o doza mare de curaj, si de responsabilitate. Vi-o asumati?