anonim de pe www.terapeuti.ro:
Bună ziua, am 19 ani si locuiesc în Grecia de aproximativ 10 ani. Mama este despărțită de tatăl meu de 4 ani, el este cu o altă femeie, are o altă familie. Mama ieri a încercat sa se sinucidă din cauza unui barbat cu care a fost împreună pentru ca sau despărțit si ea zice ca il iubește si ca nu vrea sa trăiască fără el, iar el numai vrea sa fie împreună. Ea a luat ieri vreo 30 de pastile, distonocalm, încercând sa se sinucidă din cauza lui, însă eu nu accept asa ceva, nu vreau sa se întâmple asta, va rog ajutați-mă cu un sfat… La psiholog n-o sa ma lase s-o duc pentru ca este foarte încăpățânată si face doar ce stie ea
Botezat-Antonescu Radu 6:17am Jun 13
nu stiu daca este vorba doar de psiholog… un consult psihiatric ar fi de dorit (nu stim prin ce criza trece mama ta in realitate). Amenintarile si tentativele de suicid trebuie sa fie luate in serios! Problema este ca daca ea se opune… nu ai cum sa o fortezi in fata legii… poti chema salvarea si preferabil politia pt a o interna cu forta daca este (asa cum pare) un pericol pt sine. Curaj si succes!

Psiholog Laura Sandu 7:55am Jun 13
Imi pare foarte rau ca treci prin asa ceva cu mama ta! Orice amenintare cu suicidul trebuie luata in serios si trebuie chemata salvarea! Internata fiind, fie ca-i place fie ca nu, va avea intalnire cu un psihiatru, ceea ce este bine si pentru ea si pentru linistea ta. Dar se pare ca si tu ai nevoie de sustinerea unui specialist. Ingrijeste-te si de tine, pentru ca din pacate mama ta nu are capacitatea sa se ingrijeasca nici de sine… Mi se pare ca ati inversat rolurile: tu ai devenit adultul si ea copilul, ceea ce nu este sanatos pentru tine. La 19 ani esti inca in tranzitie sa devii adult si ai nevoie de sustinere, mai ales emotional.