anonim de pe www.terapeuti.ro:
Buna ziua ! Numele meu este Andreea, am 18 ani si sunt din Bucuresti. In urma cu 4 ani eu si familia mea am fost evacuati din casa unde locuiam si asa am ajuns sa stam la bunici. Aici tensiunile intre parintii mei si bunicii mei s-au acumulat, starea generala fiind conflictuala, adesea creata de mama mea care este distrusa emotional si psihic dupa intamplarea cu casa. Are stari sinucigase etc. Cand eram in clasa a 10-a, m-am indragostit de profesorul meu de psihologie, relatia dintre noi avansand si ajungand intr-un stadiu de necrezut pentru nimeni. M-am mutat la el la insistentele lui,ca sa-l conving ca nu exista nimeni in viata mea, pentru ca ma acuza des ca stau acasa si comunic cu diferite persoane, si am locuit impreuna aproximativ 6 luni. La inceput, totul era linistit. Pe parcurs a inceput sa devina posesiv,gelos.M-a izolat de tot ce insemna viata sociala, si chiar si de familie! Imi acaparase toate aspectele vietii, eu fiind o fire foarte independenta. Ma facea sa evit sa discut deschis cu el si astfel ajungeam sa il mint cu lucruri minore, acuzandu-ma si facandu-mi impresia ca sunt un om de nimic. A inceput sa ma agreseze fizic. Agresiunile fizice s-au dezvoltat treptat, pana cand, in masina, in parcarea din fata blocului, m-a lovit tare, parea in stare de orice, m-am speriat foarte tare, am tipat si vecinii au chemat politia.Nu am vrut sa ii fac rau, caci putem pe toate caile… Am incercat sa ma despart de el si nu am putut. Eram constienta ca ma distruge psihic si fizic si totusi nu am putut sa pun capat. Am reluat relatia ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. La o saptamana, am gasit in laptopul lui un cont fals de Facebook, un e-mail fals, si mai multe conturi matrimoniale deschise de vreo 2 luni. Eram singura in casa, el trebuia sa vina, si asta mi-a oferit ocazia sa fug, fiindca am crezut ca o sa ma loveasca daca afla ca stiu. Ne-am impacat dupa 5 zile. A mai durat vreo 4 zile, apoi m-a anuntat ca si-a gasit pe altcinva, ca l-am umilit constant. M-a blocat peste tot, am vazut ca vrea sa intrerupa orice legatura cu mine. Nu l-am cautat… Dar am rugat-o pe prietena mea sa ii dea mesaj sa lase hainele la ea, si i-a spus: " I le voi lasa eu intr-un loc sigur. Sa nu isi faca griji. Totul e pus cu grija asa cum ma stie.In curand."Apoi i-a blocat numarul. Nu mai inteleg nimic… si cred ca sunt dependenta emotional de el. Vreau sa scap de asta, imi doresc sa fiu libera iar, insa nu stiu ce s-a intamplat.E ca si cand mi-a spalat creierul. Nu am vorbit de 5 zile, dar ma simt din ce in ce mai rau.. Imi vine sa il caut,dar stiu ca nu rezolv nimic. Mi-e frica…
Multumesc anticipat !
Irina Cohal 8:10am May 4
Fii puternica, asa cum ai aratat deja ca poti sa fii. Rezista, cauta sa ai activitati care-ti fac placere. Incearca sa gasesti un adult de incredere, din familie sau alt profesor care sa stie povestea.
Manuela Lupes 8:15am May 4
Desi pare "sfarsitul lumii" acum, este cel mai bun lucru care ti se putea intampla.Ai fost abuzata fizic si emotional.NU ar fi trebuit sa se intample asta! Ai doar 18 ani si viata este minunata, chiar merita sa o descoperi.Cred ca ar fi bine sa mergi totusi la un psihoterapeut cu care sa discuti mai in detaliu abuzurile prin care ai trecut.

Psihoterapeut Diana Zanfir 8:28am May 4
Profu` ar merita dat afara din sistemul educational. Si-a incalcat deontologia profesionala. As fi avut asteptari – fiind prof de psihologie, dar omul e om oricare functie ar avea-o… tu esti victima lui, erai minora la acea vreme. Cand faci parte dintr-un abuz, nu constientizezi la ce te expui in acea perioada. Ti se pare ca anormalul este normal. Deciziile iti apartin: ca il cauti sau il uiti. Dar, alegerea fa-o constient si asuma-ti faptul ca ai fost victima unui abuz. Tu alegi daca te intorci la abuzator sau stai de-o parte.